fredag, september 16, 2005

Lukt

På jobb er det mye fine folk. Jeg har det fint på jobb og trives godt. MEN... det er en kar som kommer innom til stadighet, og som ikke er min kopp te, for å si det på godt norsk. I starten før du blir kjent med han, virker han svært så omfangsrik og dyktig. Han virker som en kar som får tinga gjort, og en iderik kar, ikkeminst.

Men det er før du har kjent han mer enn to dager! Nå har jeg måttet holde ut med han hver dag i to uker. Jeg blir like irritert hver gang han kommer, og det merkes! Om ikke jeg er tilstede i det han dukker opp tar han min plass! Og når jeg møter han, er det alltid et eller annet jeg må lese, kopiere for han, printe osv. Mannen gjør nemlig ingenting selv, men han krever at andre skal utføre.

OG, han STINKER!!! Skulle tro han ikke har vaska seg på en måned! Det stinker dritt, gammal fyll, møkkete klær, og når jeg tenker etter, så går han faktisk i de samme klærne til en hver tid! I dag kom han igjen. Min irritasjon var til å ta og føle på. Så de andre kollegene kom og "reddet" meg :-)

Men tror du det hjalp? Nei! Strax jeg kom inn igjen etter reddings, så var han på pletten. Jeg lukta han før han kom! Så sto han der da, jeg satte nesa dypere inn i skjermen og latet som jeg var skikkelig opptatt... men fyren bare sto og sto - og plutselig så prompa han! Høylytt tre-på-rappen-promp!! PFHØY

Nå vurderer jeg å "glemme" nøkkelen til mitt kontor ei ukes tid, slik at han forstår at han ikke kan bruke mitt kontor som varmestue!
Noen tips til andre løsninger?
free hit counter script