søndag, desember 17, 2006

Min paralelle verden

Dadida lever i en paralell verden for tiden.
Tidligere var det s2, Bragefar, lille frøken og tiram.

Nå er det Tanderson, Stianfar, Sandra og Hanne.

Og de er på mange mange mange måter helt like figurer for meg. Fyller de samme rollene, selv om de er totalt annerdeles figurer på denne jorda.

Der Bragefar er så machoforsøket er Stianfar den teatralske gutten med høy lillefingerføring, sånn for å gi et eksempel.

I den paralelle verdenen får man vaffler til frokost når man våkner etter å ha sovna på fest. I den virkelige verden får man kanskje litt kaffe om man er heldig.

Den virkelige verdenen har blitt forsømt en god stund, så strax blir det pinnekjøtt, vin, akkevitt, portvin, madeira og fruktsalat.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Klager du på at du ikkje får vafler av oss no? Om du vil ha vafler so kan me ordne det. Men som oftast er det jo eg som sovnar på fest hos deg, og du som berre byr på kaffi dagen derpå! ;-)

5:00 p.m.  
Blogger Dadida said...

Hoho, det stemmer det s2, du spyr og sovner du!

5:12 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Vafler krever så mye forberedelser ... Du kan få sjokoladebitkjeks og ei ubrukt tannbørste! (11,- for en 4-pakning;)

5:38 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg spyr ikkje so ofte!
Men ja, det har skjedd. Og du held det mot meg heile tida. Eg kan lage pannekaker. Det har eg gjort nokre gongar til folk dagen derpå.

6:22 p.m.  
Blogger Anna said...

Kan du ikke kombinere disse to verdenene da??? Jeg vil og ha pinnekjøtt og koz!!! Og masse masse øl, singel som jeg er. Og så må du oppdatere linken til meg.

3:35 p.m.  
Blogger Dadida said...

Hehe, Anna, den er riktig den linken da...

Og kombi, vel, den paralelle far ymter også frempå om det, så vi får se på nyåret når du får dratt nesa de nedover igjen :)

10:46 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script