torsdag, juni 29, 2006

Toalettringen

På jobben min bæsjes det mye. Jeg forstår ikke annet enn at alle folka på jobben er laga av dritt!
Selv hater jeg lukta av bæsj. Jeg skal forklare hvorfor:

Nå du innhalerer bæsjelukt, innhalerer du faktisk gasser som kommer innefra andres (eller egen) kropp, tarm. Du innhalerer bæsjegassen!

På jobben min er det etter mine beregninger ingen av mennene som legger ned toalettringen etter seg.
Det har irritert meg tidligere. Nå lovpriser jeg dem!
Ofte kommer jeg inn på do, blir slått av en vegg av gasser fra andres indre. Da er ringen som regel nede. Jeg rygger løpende ut igjen.
Men, når jeg, istedet for å naivt strene inn, smugtitter på toalettringen og ser at den står oppe, da er jeg som regel trygg, og kan pudre nesen uten å bli infisert.

3 Comments:

Blogger Brage said...

Dadida, du er skikkelig ekkel!

9:48 p.m.  
Blogger Dadida said...

Pøh, det er ikke jeg som er ekkelt vel, det er jo du og dine!

8:13 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg legger alltid ned ringen,
så du blir nok lurt stadig vekk

1:48 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script