tirsdag, juni 20, 2006

Tyve minutter av min mandagskveld

sms 22:02:01
Barnefar skriver:
Vi trenger sko og støvler til i morgen.

sms 22:04:09
Barnemor skriver:
Hvilke sko? Støvlene ligger nok i barnehagen.

sms 22:05:32
Barnefar skriver:
Barnet(5 år) sier at de er hos deg. Vi trenger joggeskoene også, de jeg kjøpte er ødelagte.

sms 22:07:29
Barnemor skriver:
Vel, her er ikke støvlene. Jeg kan høre med X om han gidder å komme opp med skoene.

sms 22:08:03
Barnefar skriver:
Barnet(5 år) sier at de står der hvor dere har julepynten

sms 22:10:12
Barnemor skriver:
Nei, de er ikke der.

sms 22:11:15
Barnefar skriver:
Barnet sier at de står i den gamle skohylla som vi hadde når vi bodde sammen...?

sms 22:13:35
Barnemor skriver:
Men Barnefar, nå har jeg vært der og sett. De støvlene som står der er høststøvlene med fór. De er varme og ikke vanntette.

sms 22:16:10
Barnefar skriver:
Jaja, jeg har dem ikke, og barnet påstår hardnakket at de er hos deg.

sms 22:18:28
Barnemor skriver:
Om du skal ha joggeskoa må du si fra nå. X skal legge seg. Best om du selv kommer og henter de.

sms 22:20:28
Barnefar skriver:
Bare glem det. Vi er ikke hjemme ennå. Si fra NÅR du finner støvlene da.

Barnemor tenker; Hæ? 5åring trenger å sove rundt 20, ikke 22.20...
sms 22:22:41
Barnemor skriver:
Jeg kommer ikke til å si fra NÅR jeg finner støvlene. De er ikke her.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

For en uvanlig oppegående unge du har. Veldig god hukommelse og evne til å skille steder fra hverandre og sette hendelser i riktig rekkefølge og sånn, og ikke minst med en utrolig ordenssans! Jeg har aldri truffet en femåring som ikke (i blant) blingser litt, og kanskje ikke helt husker at de støvlene er i barnehagen, men heller påstår hardnakka at de er på de mest absurde steder, inntil det motsatte er bevist. Da kan de gå med på at støvlene er visst her likevel med et "åja", før de løper og gjør noe anna.

2:23 a.m.  
Blogger Dadida said...

Hehe, sant det der ;)

10:12 a.m.  
Blogger Dadida said...

sms to dager etterpå:
Støvlene var i barnehagen.

1:15 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script