mandag, mai 29, 2006

Trenger en mann!

Det er mange grunner til at det er veldig ok å være singel tjei, fjernkontrollen, eget rot, hans rot, venninnefester hver dag om en vil, en mannsnachspill, stor plass i senga, søndagsnachspill, hans besserwisshet, ja, lista er lang.
Men Dadida har oppdaga et område hvor hun nå innser at hun trenger en mann.
Insekter! Det er varmere ute, og edderkopper og annet faenskap begynner å trekke inn i Dadidakråkeslottet!
Jeg oppdaga en nå nettopp. Sto i dusjen og så noe som jeg trodde var sokkelo fra mannebarnets sokker, men sokkeloet rørte på deg. Usj. Det er her Dadida er på sitt værste. Hun hyler ikke, hun løper ikke, hun stivner! og forbanner kattene som ikke når opp halvannen meter opp veggen.
Ikke tør jeg drepe dem. Ikke tør jeg la være å drepe dem. Ikke tør jeg å spyle dem ned, ikke tør jeg å støvsuge dem. Ikke engang om de er døde.
Tidvis har jeg hatt en nabo eller lignende som har kommet til unnsetning. Det er mangelvare her i kråkeslottet.
Nei, nå trenger jeg en mann!
free hit counter script