søndag, mai 07, 2006

Filmpratere

Er det noe jeg virkelig har store problemer med så er det filmpratere.
De som er nødt til å kommentere alt som skjer hele tiden. Jeg trenger virkelig ikke å høre de kommentarene. -Åh, nå juger hun sikkert. Det er sikkert ikke bestemora hennes, siden bestemora kaller henne for Veronica og ikke Lenin.
Sånne pratere forventer også respons. Ikke typ negativ respons. Hadde jeg sagt -assa, dama heter ikke Lenin da, så ville det ført til en diskusjon og filmen ville rulla videre og pratern ville gått glipp av at det ti sekunder senere ble kart at det var bestemora. Hun heter Veronica og kalles Lenin. Og hvor sannsynlig er det at en dame heter Lenin til fornavn liksom.
Ille er også dem som ler usannsynlig høyt. Det plager meg enormt. Ok, jeg syns folk skal le om de syns noe er morsomt. Misforstå meg rett. Problemet er de som ler så brått og høyt at du skvetter til og får vondt i hue. Og ler dem lenge er det umulig å høre hva dem sier på filmen. Da blir jeg sur. Får lyst til å be dem holde kjeft.
Men jeg gjør det ikke. Jeg lider meg gjennom det. Høflig, må vite.

7 Comments:

Blogger Fjeldstad said...

Hæ hva slags film er det du har sett?

5:31 p.m.  
Blogger Dadida said...

Helt plutselig!

7:54 p.m.  
Blogger Magnus said...

A propos å le høgt: Han hopp-og-golfsjef Aabø lo forferdeleg høgt då han var på Nytt på Nytt, på ein slik ekkel og vulgær måte. Eg såg det på ein reprise av reprisar som gjekk på sundag.

1:07 p.m.  
Anonymous Anonym said...

en velplassert M eller toffin i bakhodet gjør som regel susen, for når de snur seg og begynner å bråke, sier ALLLLLLLE hyssssssj, evt en halvfull popcorn-box med litt imperialist-cola i, for da må de gå, og de ekstra kronene det koster er det verdt hvis de er skikkelig ille :D

11:10 p.m.  
Blogger Dadida said...

LURT pølsemaker! Men om du bare har gamle saltstenger da...???

2:21 a.m.  
Anonymous Anonym said...

gamle saltstenger er ypperlig skyts, men de bør knekkes forsiktig opp i mindre biter på ca 1 til 2 cm, hvis ikke kan de skjære avgårde og treffe hvemsomhelst - det hjelper også å bunte sammen rundt 40 til 80 stykker med strikk, da treffer du garantert - men nå må jeg nesten drikke en øl, ble veldig tørst av alt dette snakket om saltstenger

12:47 a.m.  
Blogger Dadida said...

Durt... link??

9:50 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script