mandag, april 17, 2006

S1 i bilen!

Det er det merkeligste jeg noensinne har opplevet. Det skjedde for et kvarter siden.
Litt dårlig på å holde et regelmessig kosthold, oppdager halv ett natt til mandag at eneste inntak av føde var et kakestykke i 16tida.
Dadida og venn, langt på natt, ut for å kjøpe Delucamat.
I det vi går bortover gata, hører vi støyende musikk. Tar det forgitt at det er en sistepåskedagsfest, til vi hører at lyden kommer strømmende ut av Dadidas parkerte bil! Radioen var slått på, med full guffe!
Litt i sjokk, løpe og hente bilnøkkel, inn i bilen, slå av radioen, ringe de som lånte bilen i går, nei, de hadde låst alle dører og tilogmed dobbeltsjekka det.. Og Dadida gikk faktisk forbi bilen tidligere i dag, og fikk også med seg at den var låst, og da strømma det ikke toner ut av bilen.
Den kan ikke ha slått på seg selv. Det er ikke fysisk mulig, all den tid jeg faktisk skrudde knappen av.
Det kan ikke ha vært spøkelse. Sånt tror jeg ikke på. Heller ikke magnetiske felter eller sånt sprøyt.
Det kan ha vært en viss persons hakka sprø kjærste som har utnevnt meg til den største fiende for tida, denne personen har ekstranøkkel til bilen, og den hakka sprø kjærsten har akkurat fått nei i frieriet sitt.
Og det kan ha vært s1, som etter Strømstad sovna i bagasjen.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ingen S1 i bagasjen,
eg sjekket når vi gikk frå bilen....
Og uansett så er han ute og bruker opp husleien på dyr øl og billige jenter....

1:20 a.m.  
Anonymous Anonym said...

okeeeeei, trist.

6:33 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script