tirsdag, mai 02, 2006

Singellivet

Noe av det toppeste med å bo aleine er kontrollen! Du kan selv bestemme når du vil spise, hva du skal spise, selv om jeg må innrømme at jeg er så drita lei av å finne på noe å lage, og ikke minst; selv og uten kompromier styre fjernkontrollen til TVen!
Jeg priser meg lykkelig over at jeg slipper å se på fustrerte fruer og skavlan!

En gang for lenge siden da jeg var singel, men sånn lettere på treukers-flørtern opplevde jeg en slags milepæl pga fjernkontrollen.
Jeg og en kompis satt hjemme i stua. Vi satt midt i en film. Ok, kanskje ikke en toppfilm, men vi ble nå dratt inn i historien. Så kommer treukersen. Hyggelig det. Og så setter han seg ned i sofaen, titter på TVen, lener seg over bordet, tar fjernkontrollen og svitcher mens han sier; -faen for en møkkafilm dere ser på da!

Min kompis ser på meg og tenker; Det var det, Brage (ja, han het faktisk Brage). Det var hyggelig å bli kjent med deg.

Og det stemte. Ut med han. Uten forklaring. Makan til frekkas!

3 Comments:

Blogger Brage said...

Høh? Handla denne posten om meg?

Beklager at jeg muligens skjelte deg ut for to minutter sida. Det stod en gjeng fulle drittunger og bråka i bakgården min. Jeg trodde du var en av dem...

2:32 a.m.  
Blogger Magnus said...

http://www.ssb.no/emner/00/navn/
"Det er 1279 menn som har Brage som første fornavn.
Det er 1080 menn som har Brage som eneste fornavn."

1:09 p.m.  
Blogger Dadida said...

Magnus er kul!

6:56 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script