tirsdag, mai 16, 2006

Prosjektet

Jeg skal lage meg et prosjekt nå, har jeg tenkt. Vi snakker pen mann, og dette prosjektet forutsetter at han er pen neste gang jeg ser han også.
Dadida har en lei vane som handler om at hun drikker dem pene, og hun var ikke full, men sånn lett hyggelig etter 3 øl da hun så han.
Hun satt med gode venner sånn ca torsdag kveld, på et sted vi liker godt. Hun kjøpte øl, og han spilte fin musikk.
Hun spurte hva det var, han svarte. Så ble det en hyggelig samtale om det aktuelle bandet.
Det ble blikka litt en stund, og han kom bort med en lapp, hvilket fikk hele Dadidabordet (dvs dem andre som satt der) til å bli nyskjerrige.
Dadida, som har hatt bartenderen, svarte kjekkt; been there, done that!
Men så får vi se da. Pening var han, og om han fremdeles er pening så skal jeg gjøre prosjektet "får han interesert".
Første leksjon var å bare være hyggelig denne gangen. Snakke lett om musikk, og det hører med til historien at Dadida kan musikk.
Ikkeno mer!
Så skal jeg, men ikke for ofte, stikke innom. Ikke drikke veldig mye, men blikke lett når jeg er der. Neste gang blir lørdag tror jeg. Hold an for hvordan dette skal ende. Hehe, kanskje kommer kongen eller noe!
free hit counter script