onsdag, september 21, 2005

Kaos i hue!

Noenganger våkner jeg opp og tror det skal bli en helt fin dag, og så er det bare en kommentar fra en felles venn som får hue mitt til å bli satt helt ut. I dag var en sånn dag. Tidlig i morres, sånn rett før jeg ankom mitt arbeid fikk jeg en kommentar av en venn som angikk en X og meg. Lettere uforutsett får jeg vite viktige ting som angår meg via andre! Argh!!!

Skal ikke dvele mer med innholdet i informasjonen. Poenget er at dette hue blir rotete av slikt. Går da i min egen verden og får helt nye opplevelser av det meste!

Jeg kom på jobb, forsøkte å riste av meg tankene. Slo opp døra til kontoret og ble møtt med møkkastank! Opp med vinduer, lage kaffe, jobbejobbejobbe, spise lunsj, møte venninne til kaffe, hjem, hente barn, spise på mac’ern med barn, hjem, snakke litt med kompis som hyggelig inviterer til film og pratestund.

Og mens dagen har sklidd av sted har tankene mine vært et helt andre steder! Tidvis har tankene ligget i opplysningen. Hver en låt jeg har hørt på radio har av en eller annen merkelig grunn handlet om nettopp denne informasjonen. Rart hvordan en kan tolke! Jeg har hørt Green Day, Wake Me Up When September Ends til stadighet. Den er utelukkende skrevet til meg! Har mest lyst til å gå og legge meg og våkne 1. Oktober!

Tuller! For dagen hadde jo ikke vært kompleks om ikke det fantes en dramatisk tosidighet i dette hue... Så jeg har også hørt Klovner i Kamp/Odd Nordstoga, Syng. Den er laga til meg!
For det er så mye pene gutter i denne byen! Jeg blir sprø! Hue går i spinn, for jeg må jo titte da. Ikke voldsom titting, lettere smugtitting. Så vidt streife blikket hans... antyde et lite smil og snu seg igjen – liksom sjokkert over egen spontanitet. Men så en liten titt til. Dette funker damer! Prøv det!

Så da går jeg sånn, i min lille boble, vil gå og legge meg og sove i ti dager, og vil slett ikke legge meg, for jeg vil bare ut i solen og synge!
Forvirra ja!
free hit counter script