lørdag, desember 31, 2005

Nytt år - nye muligheter

Inni hue mitt har jeg nå en liten årskavalkade gående. Husker faktisk ikke helt hva jeg gjorde sist nyttårsaften, var hos mor med unga frem til midnatt sånn vi pleier, men så kan jeg ikke huske om jeg dro på fest etterpå. Eller om det var i fjor... Og om min dengang samboer var sammen oss, om han dro på fest etterpå.. Tror egentlig at jeg lander på at vi faktisk ikke dro på noen fest.
Januar; Bursdagsmiddagen med svigers, som kunngjorde at vi skulle bli tatt med på tur om to år til afrika, hvorpå jeg tenkte; det er nok høyst usannsynlig at jeg blir med dit. Innen den turen er vi ikke sammen mer
Februar; Den store praten. Litt tårer og deal om at vi ihvertfall skulle selge og flytte fra hverandre.
Mars; Flytting, meg inn i kollektivet. Han ble boende igjen en stund.
April; Blitt meget formuende.
April; Kom hjem til min xsambo, fremdeles kjærste en morgen og finner ei nyp*lt dame der.
April; Bestemor dør.
April; Reise med svigermor til storby.
Mai; Får fabelaktiv jobb.
Juni; Første fireukersen.
Juni; Begynner å rydde opp i helsa.
Juli; Er offisiellt ei sjøge.
Juli; Får bekrefta at jeg er ved meget god helse, litt underernært med ellers som ei unghoppe.
August; Har dobla mitt antall, som forsåvidt var ganske så lavt fra før.
August; Gjennomgår øyeopperasjon med skalpell i våken og seende tilstand!
September; Begynner å blogge, oppdager hvor sladrete mine to kompiser faktisk er.
September; Avslutter min fabelaktige jobb, prosjektet er over.
Oktober; Syden med unga.
Oktober; Fremdeles like krig mellom x og meg ang barnefordeling.
Oktober; Begynner i ny jobb.
Oktober; Liker ikke min nye jobb allerede første dagen.
November; Starter en tredagers.
November; Impulskjøper kråkeslottleilighet.
November; Flytter ut av kollektivet.
Desember; Har fremdeles store uenigheter med Xen.
Desember; Får mistanker bekreftet skriftlig og med vitner at Xen seriøst er koko.
Desember; Sier opp jobben.
Desember; Tredagersen har blitt til 7ukers.
Desember; Min første X forteller han skal gå fra sin samboer, til hele familiens store glede.
Desember; Har mitt første nachspill med flere enn en gjest.
I dag; Ser tilbake på 2005 og håper 2006 blir mer stabilt, og ser på denne lista og skjønner at det skjedde mye mer men jeg har fortrengt det/ vil ikke skrive så mye at ingen gidder å lese.

14 Comments:

Blogger Thorongil said...

Begivenhetsrikt år.
Og eg er berre nevnt ein gong! Skuffa!

2:33 p.m.  
Blogger Dadida said...

Du har jo blitt nevnt ganske så mange ganger her inne da...
Ryktene blant alle menn er at reveenka har s2 som samboer ;-)

2:35 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Det er jo berre fordi eg har kommentert så ofte det! Og likevel er du ikkje fornøyd!

2:35 p.m.  
Blogger Dadida said...

Du er søt!
Neste år skal jeg blogge meir om ditt liv!

2:37 p.m.  
Blogger Thorongil said...

hehe, det skjer ikkje stort der. Så om du ikkje igjen skal finne på røverhistorier, så blir det lite å fortelle. ;-)

2:38 p.m.  
Blogger Dadida said...

Så får vi fylle livet ditt da. Eller gjennoppta kunsten å lyve.

2:40 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Vil heller fylle livet mitt enn at du skal lyge om det. Blir så mykje tull når du får skrive ut dine mørkeste fantasier

2:41 p.m.  
Blogger Dadida said...

Hahaha!!! Mine du liksom. Jeg lever mitt liv ut jeg, både bak og forran bloggen.

2:44 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Ja, du skryter av det.
Kanskje på tide å gjere det og, ikkje berre ha det i kjeften?

3:00 p.m.  
Blogger Anna said...

Hehe, syns kanskje det er s2 som har det i kjeften i mye større grad enn dadida...

7:58 a.m.  
Blogger Thorongil said...

Eg har det i kjeften?
Skryter jo ikkje på meg nokonting eg.... ;-)

12:38 p.m.  
Blogger Dadida said...

Hva er det jeg skryter på meg da? Om jeg tør spørre?

2:51 p.m.  
Blogger Thorongil said...

No må ikkje du lure deg sjølv. Du skryter jo på deg så mykje at du tror på det sjølv!

3:51 p.m.  
Blogger Dadida said...

Hahaha!!! Nevt en ting!

4:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script