onsdag, desember 14, 2005

Ti på tre mannen!

Vi snakker om det stadig vekk, vi damer... ti på tre-mannen...
Du veit greia, du er på byen, klokka er ti på tre, siste servering er strax et faktum og så tikker det inn en sms... "hva skjer'a? Erru på by'n eller? Lyst til å hoooke opp?"
Oi, så veldig romantisk, du karen som står der i andre enden av mobilsamtalen! Du står vel der rimelig desp, har prøvd å sjekke opp hver eneste dame i lokalet uten noe som helst respons annet enn avvisning max... Så er det plutselig min tur da, til å bli sentrum for oppmerksomheten i noen skarve minutter. Han tenkte på meg! Forhistorien er at vi sikkert har hatt oss tidligere.
I værste fall så er det Xen som mener at du skal bli hans ti på tre kvinne denne kvelden!
Og hva er det med disse desperate ti på tre-mennene... som tror at vi damer blir sjarmert av enten despe og alt for målretta initiativ tidligere på kvelden, skråstrek den klamme rett på sak; "vil du ha frokost sammen meg i morgen"-linja, skråstrek "nachspill eller", skråstrek sms'en "skjer'a" og den siste despe på veien hjem da han stopper hvert eneste damemenneske han møter på veien hjem og snøvler: "nachspill eller?"

s2: Jeg er kureert!!!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bwahahaha. Spot on.

11:03 a.m.  
Blogger Dadida said...

Hæ? Selvtillitt av dette???
Øl med deg? Mer enn gjerne!!!

2:30 p.m.  
Blogger Dadida said...

Au Volven! Bør holde seg unna slike!

9:14 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Måtte sjekke anropsloggen min etter at jeg leste dette, det vakke meg! Men er det så galt? Dere frilynte ungdommer (...) må ha romanse kl tre? Skjera? Syns jeg er herlig ærlig og fantastisk kommunistisk!

2:39 p.m.  
Blogger Dadida said...

Syns du er "søt" jeg, 2.2!!
Mowahahahaha!!!

10:02 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script