torsdag, november 24, 2005

Merkelige dager

Det meste av pengene er svidd av, leiligheten er min! Ikea har blitt kvitt en del varer, El-kjøp likeså. Pakke pakke pakke pakke har vært mitt liv den siste uka. Sliten nå!
I morra kommer flyttemennene og rasker med seg det jeg har av eiendeler.
Åh, den er så fiiin! Det må være Oslos fineste leilighet!
Har vært mye på NOOOORM i det siste, sykemeldingen har skylda! Veldig mysigt da, spess når puben stenger og det røykes inne. Shit jeg hater røykeloven!
Sjefen maser på telefon og på mail. Han forventer at Dadida er tilbake på jobb på mandag. Men den gang ei! I de tidlige morgentimene i morgen skal hun skaffe seg ei uke til!
Er faktisk ikke helt god i pusten ennå, og så har jeg jo nok å gjøre i mitt nye hjem!

3 Comments:

Blogger Thorongil said...

Sjukemeldingen har skylden.
Eg trodde det var gubbene på puben eg......

1:02 p.m.  
Blogger Dadida said...

Gubbene styrker pusten de :-)

5:28 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Det er jo sant,
du kan kalle deg trening...

9:59 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script