mandag, november 07, 2005

Min første stalker!

Høh, med stor undring leste jeg overskriften "heisann :-)" i subjektlinja under et helt ukjent mannenavn.
Epostadressen inneholdt love og seek og sånn...
Jeg åpna mailen og fikk følgende mail fra denne ukjente:

"Heisann.
Hvordan har du det? Du virker som en koselig dame. Hva du driver med ?
Trives du som singel?
Hva drømmer du om?
Hilsen meg :-) "

Hue mitt leita så langt bak jeg bare klarte for å forstå hvor denne kom fra. Ikke er jeg nettsjekker, jeg googlet karen og ble ikke klokere. Det var liksom ingen grunn til at dette var noe menneske som på noen som helst måte skulle kjenne meg...
Tenkte tanken på at det kanskje var noen som bølla med meg... Og har ikke slått den helt fra meg... Men det finnes en annen mulighet!
I mitt offentlige liv er jeg jo svært offentlig nå om dagen... Så offentlig at navn og bilde og epostadresse ligger til spot og spe. ;-) så tenk om også jeg har fått en stalker!
(og om noen av dere har kødda med meg nå så bør dere si fra så ikke jeg går rundt innbilsk over også å ha en)

6 Comments:

Blogger Thorongil said...

Gratulerer!

9:48 a.m.  
Anonymous Anonym said...

...eller kanskje han skreiv feil epostadresse, en bokstav eller to feil kan gjøre rare ting...

1:53 p.m.  
Blogger butleninwasentdead said...

Jeg ville blitt veldig glad hvis jeg fikk anonyme mails av folk som var ute etter kroppen min. Urettferdig...

6:46 p.m.  
Blogger Thorongil said...

eg trudde det var det anja var ute etter eg?

8:56 p.m.  
Blogger Dadida said...

Jeg har sendt han mail... Så får vi se om det viser seg at det bare er Brage som tøyser...

10:56 a.m.  
Blogger P said...

Havnet butleninwasdead i sengen til s2?? er det romanse på kontoret? tell me, jeg bor i Bergen for faen

10:04 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script