lørdag, oktober 29, 2005

Hangoverhodepinen!

Du veit åssen det er, du våkner med kun en følelse som overskygger alt; hangoverhodepinen! Det er så intenst smerte at du ikke er sikker på om du har andre kroppsdeler enn hode!
Ut på kjøkkenet, skule inn i speilet på veien, kvekker til ved synet av en fremmed dame, spise tre paraset og 15 b-vitaminer. Tilbake til senga og undringen; hvordan kunne dette hodet bli så vondt i dag?
Jeg har da visserligen vært mye mer på fylla før uten dette resultatet. Gårsdagen var nesten anstendig... Men det slår meg; vin - øl - vin... ingen god kombinasjon og rekkefølge! Bubleslurp og jeg ranet vinskapet til S2. Fant fiiin vin og det er så forbanna unødig, vi kunne drikki hva som helst og det på det tidspunktet, eller også finni vin uten så mye taniner... Straffen for å robbe S2 er denne hodepinen. Jeg tenker med gru på Bubleslurp som har sitti på møte i hele dag!

8 Comments:

Blogger Thorongil said...

Det var fortent etter den grove forgripelsen dokakr ahdde på vinskapet mitt. Eg sov fire timer og rett på toget til hamar, og på fylla igjen. Var lettere sliten når eg kom tilbake til Oslo etter ein lang dag med mykje moro.

5:57 p.m.  
Blogger Dadida said...

Auauau!
Selv hadde jeg en bokstavelig loddrett lørdag!

6:50 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Forresten så hadde du mange fornuftige visdomsord å komme med seint på nachspielet, mens dei andre absolutt skulle diskutere politikk. Eg husker at det var veldig fornuftig og lurt det du hadde å sei, men eg husker ikkje kva du sa. Gjer du?

10:32 a.m.  
Blogger Dadida said...

Hehe, når de kloke blir ukloke, blir den pene klok... eller noe i den duren... Nei S2, jeg må nok desverre legge meg på ditt nivå, dvs hakket under, for jeg husker ikke at jeg sa noe klokt engang jeg... hihi

2:32 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Det var som pokker det,
for det var nok noko veldig lurt!

2:34 p.m.  
Blogger Dadida said...

Bare å ta meg meg på nachspill mere det.. og kanskje båndopptakeren...Gud forby om du har videokamera.. veit ikke helt om det blir noe vakkert syn...

2:45 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Nei, det hadde blitt litt voldsomt.
Det var ein stund vi dreiv og tok bilder på nachspiel. Det var ikkje noko vakkert syn, så det slutta vi med. Men båndopptaker er kanskje lurt

2:47 p.m.  
Blogger Dadida said...

Hehe, var på en fest der det ble videodokumentert. Inget vakkert skue, grøss.

6:35 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script