onsdag, oktober 26, 2005

Forandring søkes!

Nå må det skje noe i livet mitt assa! Oki så er det noen små uker til jeg flytter i ny og deilig kåk. Jeg har nettopp begynt i ny jobb, som for å si det forsiktig svarte til forventningene mine isj og gremmmm. Jeg gir det frem til jul. Det er vel noe som heter prøvetid...
Jeg har liksom nesten alltid noe å gjøre, så det står liksom ikke på det heller.
Det er de små tingene. Som at samboer 2 går inn i skapet og forsyner seg, jeg melder at samboer 1 har sagt at det er til vår felles middag i morra - ikke surt, ikke uvennlig, men det får en reaksjon som virkelig ikke står til handlingen. Raser i villt tempo ut av kjøkkenet og slenger dataromsdøra etter seg.
WHYYYYY??? Jeg kan faen meg ikke åpne kjeften her i huset jeg!
To laaange timer til kid'en kommer hjem. To laaaaaaange timer med bare meg og surkjærringa i huset. Heeeelp meee!!!
Og i tillegg kjeder jeg vettet av meg på jobben...
Dyktig og usedvanlig vakker kvinne søker noe. Hva som helst!

6 Comments:

Blogger Thorongil said...

Drikke øl i kveld og?

6:05 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Drikke øl i kveld og?

6:05 p.m.  
Blogger Dadida said...

ingen øl... flaut å komme ølstinkende på ny jobb i dag..

6:53 p.m.  
Blogger Thorongil said...

dei må jo berre venne seg til det!
Kan ikkje la den nye jobben ødelegge den du er.

7:04 p.m.  
Blogger Dadida said...

Hehe, kaller du meg fyllik??
Fra og med nå skal min drikking først og fremst handle om et middel for å nå målet om klinings!
Så aldri mer onsdagspils, med mindre du fremskaffer kandidater til "nå drakk jeg en fyr pen igjen". Og aller helst er de pene før og etter også!

10:35 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Faen, då må eg drikke aleine då!
Du er så kjip for tiden.....

1:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script