lørdag, oktober 15, 2005

Nytt hjem!

Det er så ulidelig deilig å være handlingskraftig og lettere inpulsiv!
Bestemte meg på tirsdag, helt usett. Tittet innom på fredag, bare sånn for å få et inntrykk av hva det skal bli. Vi snakker rammene av en leilighet, vegger, tak, gulv, dører, kjøkken, bad - alt skal totalrenoveres, det så mildt sagt ikke ut i havet der nå.
I dag, et kvarter før visning begynte stilte jeg opp med barna på slep, presenterte meg for megler og gav meg til kjenne som hun dama som hadde mailet hele foregående uke.
Jeg sa at det var 95% sikkert at jeg ville ha akkurat den leiligheten, med mindre unga protesterte. Det gjorde de ikke. De har allerede fordelt soverom!
Jeg får det minste rommet, det lengst unna dem, ;-) og det er jo helt greit!
Ikea neste! Kjøpe fin sofa, pene gardiner, senger osvosvosv! Kjøpefesten er i gang!!!

3 Comments:

Blogger butleninwasentdead said...

Hei frøken, gratulerer så mye med ny kåk, jeg forventer selvfølgelig at du inviterer til innflytningsfest så fort den er kommet i stand. Jeg forventer også at du tar med masse unge, men løsslupne venninner.

5:19 p.m.  
Blogger Dadida said...

KlartKlart! Jeg stiller med fest og damer - du stiller med passende mannfolk til denne damen ;-)

6:12 p.m.  
Blogger Dadida said...

Jeg innstalerer ekstrasenga med en gang!

8:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script