torsdag, oktober 06, 2005

Nettsjekking

På kontoret der jeg jobber er det mange ulike karakterer. Bartemannen for eksempel har gitt oss innblikk i nettsjekkingens verden. Selv er han en avansert nettsjekker, som stadig treffer damene han møter på nett, og noen ganger klaffer det riktig så bra. Bartemannen har kamera som han chatter gjennom med damene han treffer på nett.
Nettsjekking har derfor vært et hett tema på kontoret, både i lunsj, røykepauser og under fredags eller tirsdags eller søndagspilsen.
Jeg skal innrømme en ting; jeg har vært mye på chatt, jeg er nå også en blogger, men å treffe folk derifra, å legge ut annonser og bilder av seg selv på slike machmaking-sider, og å forvente at du skal treffe din kjærlighet der?????

70% av det du sier sies nonverbalt; blikk, kroppsskråk, toneleie.
"Haha" kan oppfattes på 110 ulike måter.
"knis" kan oppfattes på 110 ulike måter.
"asl" kan oppfattes på 110 ulike måter.
"lyst til å chatte" kan oppfattes på 110 ulike måter.
"leken og spontan" kan kun oppfattes som et forsøk på å skaffe seg enten nettsex (fysj og phføy) eller et sextreff in real life.
Joa, det finnes nok fine folk der inne med de beste intensjoner og på mange måter er dette det samme fora som kontaktannonser og brevvenner fra den analoge verdenen. Jeg klarer uansett ikke å ha annet enn fordommer mot folk som holder på med sånt!!!

Anyway, vår stadige prat om Bartemannens sjekking har fått oss alle til å bli interesert i å finne hans nettkarakter. Så i går kveld startet min jakt. Jeg gikk til en av sjekkesidene og begynte å lete igjennom listene av menn i passende alder. Jeg fant ikke Bartemannen, men jeg fant en av mine Xer!!!!!
Han skriver om seg selv:
"En vennlig og kjekk herremann. Makeløs sådan.
Er du snill, empatisk med sans for gode samtaler, litt romantikk og en posjon skøy; send meg gjerne en melding."
Om Romantikk: "med champagnefrokost, med middag hjemme med tente lys, å bli massert, å gå hand i hand på stranden, å kikke på soloppgangen."
Om viktige ting om han:"likestilling, aktivt sexliv, reiser, intressante diskusjoner"
Og så en rekke bilder av seg selv...

UffUffUff... Jeg fikk bilder i hodet som jeg slett ikke vil ha av deg!!!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hva er gale med nettsjekking?
Så lenge man ikke tror man finner den store kjærligheten, men bare er ute etter et par uker med lite søvn og heftig sex.

5:10 p.m.  
Blogger Dadida said...

Tja, si det... annet enn faren for at det slett ikke er den vakre blonde, men den støgge brunetten, eller i værste fall - du har brukt maaange laaange uker på å snakke med en dame, som viser seg å være en gammal kæll...
Joa, kall meg fordomsfull, det gjør jeg selv også! :-D

10:10 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Joa, men man bruker jo ikke mange lange uker på å sjekke opp noen på nettet, når man uansett vet at det kommer til å gå gale. Man bruker en time, får seg en date, blir ferdig med det og tenker aldri over det igjen.

10:16 a.m.  
Blogger Dadida said...

Hahaha! Du er en nettsjekker!!!

11:10 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Noe må man jo fylle dagene med.

11:28 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script