onsdag, oktober 05, 2005

Frøken Karamba!

Hun er nysingel.
Ikke nysingel som i nydumpa - nei takk og lov, de ble enige - eller whaaat???? er det mulig at et brudd faktisk er enkelt?
Nå ja Karamba, det har gått noen få dager. Vi får nå se! Selv er jeg rimelig kyniker.com på området, jeg tror ikke på enkle brudd, jeg tror heller ikke på ekte kjærlighet og perfekte forhold. Det er alltid rusk og rust som lurer så snart den første perioden, den perioden da begge parter gjør sitt beste for å skjule dårlige sider har lagt seg. Og Xer har en tendens til å bli rimelig store drittsekker skal jeg si det!
Men velkommen til klubben! Det er bare å rase på og kysse frosker nå! Få av de blir til prinser, det har vi snakket om før... Og er du klar for å ikke være i kjærsteklubben, ja da er det riktig så greit med disse froskene. Heller ti på taket enn en å hånda, for å si det sånn!
Og sannerlig Karamba, du kaster ikke bort tida... Jeg gjør mitt forsøk på å fremskaffe vakre menn eller kanskje bare en gnom ;-)

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

det går faktisk an å sette seg ned og snakke med Xer da. De er ikke en særegen rase. Vi er jo alle Xer er vi ikke ;)Men frosker, gnomer og prinser: kom til meg!

10:17 p.m.  
Blogger Dadida said...

Joa fr.Nysingel - du har rett i det i noen tilfeller av sorten.. Ikke alle. Sann mine ord! Jeg har et godt forhold til alle mine Xer med et stort og et mindre unntak, det store unntaket er jo det mest dramatiske som har fått denne frøkna til å syns at kjærleik, trofasthet og tillitt er oppskrytt.com
Det var noe med brent barn som lukter vondt:-(

10:21 p.m.  
Anonymous Anonym said...

he he. Nå har du jo litt lengre sjekkeerfaring enn meg da. Jeg lærer vel etter hvert.

10:29 p.m.  
Anonymous Anonym said...

X'er er rare dyr.
Etter litt prøving og feiling så har eg kommet fram til at det beste er å holde seg unna sånne.Både tidligere og framtidige.

5:13 p.m.  
Blogger Dadida said...

Enig anonym! Så kommer du over en som ser ut til å kanskje kunne være en fremtidig X: LØØØØP

10:11 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Det er det eg lever etter for tiden,
desverre fører det til lite klining og sex.
Men det er det vært!

11:18 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script