torsdag, september 22, 2005

Åpnet dagen med et stoooort smil!!!

-En dag vil du føle en enorm trang til å løpe barbent på en blomstereng, med armene ut til siden og håret flagrende i vinden!
Det var min gode venninne som sa det til meg i en periode som var ganske så mørk. Jeg er i denne ”trangen” for tiden. Har vært det ganske lenge. Det er noe med livet etter brudd, først så leit og trist. Så kommer lettere aggresjon, før du begynner å strekke armene høyt over hode. Solen virker varmere, mennesker rundt mer smilende. Og selv jeg, som ikke er spess opptatt av blomster, løping eller langt hår – jeg er i ”trangen”!
Våknet opp i morres – de negative tankene fra gårsdagen var som blåst vekk!

Tror kanskje kvelden i går hadde mye å si ;-)
Jeg har en skikkelig god kompis, en sånn kompis som kan brukes til det meste i grunnen. Etter å ha hørt min forsiktige antydning om at dagen var kiperen mot meg i går, inviterte han til video hos han.
Video hørtes bra ut, det funker noen ganger som en avlaster for egne surrerier. Denne funka litt sånn, men det beste var nok bare det å kunne sitte å bli holdt rundt. Å kunne si ganske usminka hva som kjentes og føltes. Og å få tilbakemelding om at jeg ikke er helt kokosbananas.

Kjæreste er etter min oppfattning overoppskrytt! Alle de gode tingene som en kan ha med mannekjønnet, kan en likegodt ha uten å bli helt kone, been there for so many years! Etterspillene blir videre sjeldent gode. Da passer det derfor for tida utmerka i ny og ne å ha en Mr1 eller 2, særlig når de er hyggelige og tar det for det det er.
Og spess når jeg i tillegg har min kompis, brukanes til alt!
Damer våkner i med store smil om munnen etter sånt har jeg hørt...
free hit counter script