søndag, oktober 02, 2005

Very nice!

Hva mer kan en onske enn deilig vaer, sol og en kropp som er uanstendig brun paa denne tiden av aaret? Jo, hyggelige meldinger fra venner om at en er savnet i hjemlandet! Takk for hyggelige meldinger. Og, ja, mitt kontor skifter plass, men jeg blir jo ikke vekke da... Jeg kommer til aa jobbe like i naerheten skulle jeg tro, jeg kommer til aa komme innom, og jeg kommer til aa forevnte aa faa komme paa fest i den perfekte leiligheten ;-)

Og, om vi bestemmer oss S2, saa blir vi vel med S1 til landet over fjellet...

Hils alle og fortell at Dadida har det flott, savner gode venner og slikt, men raakoser meg likkavel!

Funnet et utsiktsobjekt - og det holder jo det for denne damen ;-)

Har kipern i tankene og paa sms-krangling som eneste skaar i gleden. Men vi taaler jo det oxo;-) Har jo blitt vant med at tingenes tilstand ikke endrer seg med det foerste...

My friends; take care!
free hit counter script