mandag, oktober 10, 2005

Crazy in love!

Nei, ikke jeg da. Og jeg snakker ikke som i uskyldig fin forelskelse der alt du klarer å tenke på er neste gang du skal treffe personen, jeg snakker crazy som i besatt.
BitterpåXensjekkeralthankommerovermannen har ei! En skikkelig stoker har jeg hørt, han kan takke seg litt selv, det er en fare for slike når en er der ute på sjekkern.
Hollywoodmannen har fått seg en han også. Litt mindre selvforskylt, selv om; når du vandrer ute i det offentlige rom og er Hollywoodvakker, så kan en kanskje takke seg selv på et lite underlig vis.

Jeg vet lite om hvordan BitterpåXensjekkeralthankommerovermannens stoker opptrer.
Hollywoodmannens sender kryptiske og gale brev og dikt.

Men så finnes det enda en!!! Jeg veit hvem hun er(nesten litt skummelt å se at hun er rundtomkring i mine kretser) og jeg vet hva hun driver med. Det startet med et kortvarig lite forhold, sånn en ukes pulings med en kar. Ferien kom til en slutt, og karen ville ikke mer. Han skulle dessuten reise tilbake til sine studier, og selv om Norge er et lite land, passet det dårlig. (Godt mulig det ikke var spess interesant heller, sånt skjer)
Han kommer hjem til sommerferien, etter en lang vår med mails en gang om dagen minst, en vår med å lese mail, men la være å svare. Han kommer hjem til en hel jævla bok! En bok som damen hadde skrevet om hennes kjærlighet til han. Tettskrevet, en hel bok!!! Hvor sykt er det? Du traff en kar, dere hadde dere noen ganger, du bestemmer deg for at dette er mannen i ditt liv, bruker hver dag i et halvt år på å maile uten å få svar, samt skrive bok!!!

Kom deg videre!

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ho er jo berre forelska.
Så søtt......

1:48 p.m.  
Blogger Dadida said...

Hvor søtt er det å bruke livet sitt, ja, heeele livet sitt på en fyr som ikke vil overhode i havet ha deg??

2:02 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Det er ekte kjærleik.
Han må berre innse det han og,
det kommer etterkvart.
Kven ville ikkje blitt sjarmert av det?

2:44 p.m.  
Blogger Dadida said...

Jeg skal innrømme at jeg overhode ikke ville blitt noe annet enn forferdelig redd!
At du ser ut til å skulle bli sjarmert om det er ganske kripy!!!

4:17 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Hadde ei jente vert så interessert i meg,
hadde eg blitt sjarmert any time.
Bring it on!

I tillegg er det jo sånn eg sjekker sjølv.
Skjønner ikkje problemet.

4:20 p.m.  
Blogger Dadida said...

uff, hvor skal jeg begynne S2...
Det er hårreisende når kvinner eller menn oppfører seg på den måten. Det er gåsehuddotkom!
Jeg tror du skal ta deg en liten gransking i hvorfor du tror at dette er noe og ønske seg, og kanskje også hvorfor du tenderer til å oppføre seg slik... Hva med et kurs?

4:29 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Kurs, ja takk gjerne.
Skjønner jo at eg muligens gjer noko feil.
Har etterlyst det eg, så det er opp til deg det.

4:29 p.m.  
Blogger Dadida said...

1. leksjon: IKKE VÆR EN STOKER!!!
(og nå lover jeg, etter kinoturen å legge ut en tipunkts liste i kveld)

4:30 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Eg er jo ikkje STOKER heller,
berre nesten. ;-)
Men forsøker å la vær,
fordi at folk rundt meg sier at det er litt dumt.

4:31 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Gleder meg til tipunkts-listen.
Lærer sikkert noko der,
sølv om eg meiner at eg gjorde eit dugandes forsøk på lørdag då.

4:32 p.m.  
Anonymous Anonym said...

døh! det heter stalker, ikke stoker ;)

4:36 p.m.  
Blogger Dadida said...

Vel, selv med skrivefeil tror jeg at jeg klarer å sjekke mer enn deg...moouhahaha

8:43 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Det er ikkje eg som er den anonyme no!
Men eg meinte fredag og ikkje lørdag litt lengre oppe, kanskej vi kan rydde seinere i dag? ;-)

9:58 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script