fredag, oktober 07, 2005

Nå kommer det!

Om du sjekker ut profilen min, så kan du lese at jeg annonserer utblåsing. Her kommer det:

Fader ta deg, jeg er faktisk ikke interesert i å kontakte deg jævla skitstøvvel, med mindre det fakta faen meg ta handler om barnet ditt! Du kan ta meg i ræva på det! jeg gir blanke faen i deg, og ønsker deg bare dritt! Jeg ønsker deg et møkkaliv, og faenskap, for det er det du har gitt meg de faens tre siste åra! Så ikke oppfør deg som om jeg er forelska i deg, jeg dumpa deg fordi jeg ikke ville ha deg mer! Du er en fyr jeg ikke unner min verste fiende! Helvetes utro svin!
Så ikke gå rundt og tro at jeg skal finne meg i dritten din mer!
Og la til hælvete være å sende meg drittmeldinger på sms. Jeg ringte for å fortelle deg noe om barnet ditt. Ikke for å plage deg i hva til hælvete du dreiv med. og hva du dreiv med gir jeg en lang faen i!

Det ender med, din forbanna tulling, at jeg lar være å fortelle deg om ting i det hele tatt, fordi jeg ikke hæler å høre møkkastemmen din!
free hit counter script