fredag, oktober 07, 2005

Ny helg - nye muligheter

Det er bare sånn. Jeg digger helger. Ikke for det, jeg digger mandager også jeg :-)
Men helgen dere, helgens fremtidsutsikter er magiske! Hver fredag! Og så hender det at de på søndagskvelden blir paniske, men det er en annen historie.
Og denne helgens planer.. prøveåfinnekartilfrk.nysingel i kveld, og så skal jeg date kompis ;-) selv om det kom et lite skår i gleden i går... Ja, det er sånn det er en gang i måneden med oss damer...
I morra har jeg to tilbud stående, to fester og jeg teller litt på knapper, men innser at den ene festen innbyr til litt drama og slikt, vi snakker to kvinner en mann... og det gidder jeg jo faktisk ikke (selv om jeg vinner, sa dadida eplekjekt). Så det blir nok den andre festen - stay tuned - Dadida will tell u all about it later!

19 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du skal ditche oss etter at du har funnet eit ligg til frk.nysingel, kva med alle oss andre? Dårlige prioriteringer på deg altså, bare opptatt av deg sjølv, og at du skal få deg noko.

11:27 a.m.  
Blogger Dadida said...

Skal jeg finne en til deg også s2?? Er det det som er greia? Hehe, du veit, jeg er selvutnevnt MMM - MissMatchMaker!

11:29 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Såklart vil eg det!
Eg er jo singel og desperat,
og har vert det betraktelig lengre enn frk.nysingel.

11:33 a.m.  
Blogger Dadida said...

Hihi! Men ærlig talt - singel er bra det assa!!!

11:36 a.m.  
Anonymous Anonym said...

nja, ikkje i lengden.
Ein går lei, og får liksom ingenting ut av det.
I tillegg så er eg jo eit kjæreste-menneske. På både godt og vondt.

11:39 a.m.  
Blogger Dadida said...

Jepp. Jeg veit. Er jo det egentlig selv også :-(
Og selv om jeg kanskje ikke akkurat orker tanken på noe fast, så ligger det jo desverre litt i baktankene. Spess når Xen har blitt så voldsomt kjærste med en ny på så kort tid... Kunne vært greit å ha noen å trøste seg med!

11:46 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Ja, innimellom så er det det ein trenger.
Nokon som berre er det, og det går det ikkje så lett å finne klokken tre ein lørdagskvel på byen.

1:50 p.m.  
Blogger Dadida said...

Døh... det der er et begrep: Ti på tre-dama/mannen... Det er desperate som ringer tidligere "bekjente" når kveldens sjekking ikke gav napp. Det er svært fornærmende å bli utsatt for ti på tre!

2:46 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg trudde det var det du dreiv med stadig vekk eg. Eg har ihvertfall fått det med meg ein gong, men er vel greit når du gjer det og ikkje blir utsatt for det.

2:53 p.m.  
Blogger Dadida said...

Driver vel fader meg ikke med noe desp ringing ti på tre... Ti på tre har jeg forlengst dratt hjem... til en eller annen... (eller hjem alene til meg selv)

3:23 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eller du drar med deg typen som du hadde avskrevet for lenge siden. Men som var den eineste i lokalet som var aktuell. Og lar meg sitte igjen med ho som hadde brukt kvelden på å egle seg innpå meg, men som skulle sove hos deg. Takk for den!
Eg måtte dumpe ho i S1 sin seng, som igjen fikk problemer med kjæresten som fant hårspennene honnes i sengen.

3:29 p.m.  
Blogger Dadida said...

Uff... stemmer det.... au, lei den!
Men han var passe pen da... og du veit åssen det er med sånne fireukers som brått ble fem. men det slutta etter den (øh eller et par ganger til)

3:32 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Det unnskylder ikkje at du lot meg bli igjen med ditt ansvar!

5:07 p.m.  
Blogger Dadida said...

S2, jeg er lei for det. Jeg legger meg under fillerya en stund og skammer meg!

5:11 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Det er bra!
Og du er tilgitt.
Men likvevel skal du forlate oss i kveld,
for eit ligg.
Eller, antagelig ikkje det ein gong....

5:23 p.m.  
Blogger Dadida said...

Ja, beklager... en kvinne har jo sine behov...

5:25 p.m.  
Anonymous Anonym said...

til s2: Eg hugsar det no ikkje som om eg prøvde å egla meg inn på deg heile kvelden då ;)

Rett nok prøvde eg å flørta med deg, men eg flørta vel med mange andre også den kvelden? Det pleier i alle fall å vera sånn når eg er i slag...

7:15 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Men poenget mitt var ikkje om eg hadde prøvd å flørta med bare deg eller med alle andre også heile kvelden, men at det ikkje er så hyggelig når flørting blir til egling innpå. Kjekkare å høyra det personleg viss ein gjer noko som blir oppfatta som plagsomt, enn å lesa det publisert på nettet...

7:31 p.m.  
Blogger Dadida said...

Anonym: s2 skryter på seg! La han holde på. Det er det eneste han har!

1:11 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script