lørdag, oktober 08, 2005

Gårsdagen...

Ingen date på denne jenta nei, han ditcha ut... Velvel, det gjorde meg lite i grunnen, det ble en kul kveld, og målrettet med målbart resultat hihi...
Kveldens utfordring var; frøken nysingel ville ha seg med min kompis, og i små miljøer er det selvsagt snakk om litt resirkulering..
Så jeg tok på meg oppdraget, ringte kompis og (joa, jeg var open and frank med han og sa det som det var) han, gammelsingel kom rekende på ei fjøl!

Litt fomlete start - de snakket ikke sammen, de så knapt på hverandre! Og så etter som alkoholen fikk de til å tø opp ble det spede blikk. Men - hun måtte innby på spritnachspill før alkoholen gjorde susen!! Ikke nok med det, ei anna venninne ble sittende med Bartemannen i vakker masasje og lotusstilling.
Utpå morrakviste var det bare for meg, kranglaognestenslåttoppmedkjærstenvenninne og MrSladrekjærring2 (S2) å vandre heimover.

Dere fire; Værsågod! Det var hyggelig.
S2; jeg forlot dere ikke for et ikkeligg - oppdraget utført!
free hit counter script