søndag, oktober 09, 2005

Pub,fest,fest

Hehe, dette var kvelden sin det!
Innom Nooorm-puben først. Traff nye og gamle folk, før fest nr 1 begynte å etterlyse meg. Det er alltid et dårlig tegn. Det betyr gjerne at festen er døll. Men det var den heldigvis ikke. Jeg gikk dit med slunkent hode, lettere skeptisk, men det viste seg riktig så bra.
Og så, i det festens deltakere begynte å danse (ja, det er et sånt tidspunkt), da begynte fest nr 2 å mase. Og på det tidspunktet bare spurte jeg rett ut om tilstanden. Fikk vite at tilstanden var strålende og gjett om den var bra da!!
Kort oppsummering; gutta i fylla som fikk det for seg at de skulle ta på seg kjoler, mann som sovna fikk kroppen nedskrivi med sprittusj... Uff, det er nesten litt barnslig og kipt, men jeg måtte jo le litt. Og offeret tok det pent han. Var fornøyd med at det ikke var hakekors i nakken han fikk... Den neste mannen som ble utsatt for dette, var for full selv når han våkna til å forstå noe som helst. Lurer på hvordan hans morgen er...Hører også med til historien at damen som eide kjolene kom hjem litt senere, fant full, nesten naken mann i senga og fortellinger om hvordan gutta hadde herjet i garderoben hennes... skal si hun ble sint!!!
Vi hadde også innslag av skikkelig real fyllekrangel, og så endte den for Daidida sånn som jeg syns de skal ende, jeg kom hjem fire i ettermiddag for å si det sånn...
free hit counter script