torsdag, oktober 20, 2005

Under dekknavn

Kanskje litt inspirert av min nye helt Toska, som i tillegg i retten i dag fortalte at de grå sørgebåndene de bar faktisk var en hyllest til deres avdøde venn William (Åsheim) Ellingsen, ikler jeg meg ikke sørgebånd, selv om jeg ble dypt og oppriktig sjokkert og lei meg da han døde, men jeg reiser under dekknavn i dag!
Det hele startet som en litt spontan spøk, og før vi viste ordet av det så reiser jeg altså da ikke som Dadida Dada, men som Dadida Dada-Kompisensetternavn.
Så om jeg skulle dø eller forsvinne som i Lost-serien, så håper jeg at de finner frem på passasjerlista likkavel.... Og joa, jeg har sagt fra til mora mi om dette.

1 Comments:

Blogger Anna said...

Jeg skal passe på jeg. Og ha det fett borte i gokk mens jeg er ene og alene uten s2 her hjemme ;)

1:03 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script