søndag, oktober 23, 2005

Back in black

Så ubeskrivelig sliten etter ganske så kul helg. Det gikk bra med dekknavnsaken. Det gikk bra med flyturene også, ingen Lostopplevelser denne gangen heller. Og, med små unntak i form av behov for inntak av store mengder B-vitaminer dagen derpå, og da snakker jeg om B-vitaminer i pilleform, det hjelper mot fyllesyke, så gikk det bra med en tredagers også!
Dag 1, reiste under dekknavn og syntes på underlig vis at det var ganske festlig å være gift. Dro rett på fylla. Kul kveld, fine folk, og ganske bra nachspill. Jeg og helgens ektemann konka på sofaen, og da var sannerlig S2 ikke snauere enn at han tok med seg noen andre og avholdt nachspill nummer to!
Dag 2, lettere skral, men fant ut at min ektemann for helgen er en like god shopper som meg selv. En lykkelig dag for å si det sånn, og fashionqueenen i oss begge fikk fulle utløp!
Og vi var ikke snauere enn at det ble en strålende kveld på byen da også!
Dag 3, lettere skral. Og det ble ikke bedre av at en hersens minibank slukte kortet mitt !!! Gode venner kom til unnsetning, så jeg slapp å være blakk.
Denne kvelden var det langt værre å tenke tanken på utetur. Min ektemann måtte faktisk bli lokket med påspanderte drinker. Et par GinTonic og mannen var i gang igjen! Så på fest, så på byn. Men da måtte ekteparet takke for seg! Vi snek oss vekk fra de andre, fant på utrolig morsomme rampestreker, som ihvertfall var hysterisk morsomt på det tidspunktet, ikke så morsomme dagen etter... eller for de det gikk ut over... S2 ente på nachspill igjen, og supte likør til halv seks.
Dag 4, fin flytur hjem, inngikk avtale om at det neste gang måtte bli han som tok mitt etternavn. Ja, rett skal være rett :-)

Helgens nestenbonus var en sms som tikket inn lørdag ettermiddag, fra en av mine Xer, en av de fremdeleshyggeligXene som jeg tidvis oppigjennom har hooket opp med... Han inviterte til video og slossing... Typisk assa! Det ble en bra kveld, men den kunne endt med en god bonus.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ektemannen takker for en fin helg med flatfyll, shopping og god revolusjonær politikk. Bedre blir det ikke. Vi kan vel kanskje dessuten konstatere at det blant ytterste venstres bloggere hersker konsensus om at Bergen er en fin by. Ny jobb bleikner i forhold, eh?

7:15 p.m.  
Blogger Dadida said...

Uff, ikke snakk om den nye jobben... dvs... kanskje blir det ganske mye å snakke om rundt den nye jobben!

Men takk for flott helg, ektemann!

10:00 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script