fredag, november 04, 2005

MultiMegaMaxi-dating

Eller kalles det en privat type speed-dating...
Poenget er at når en er singel er en jo, ihvertfall jeg, ute etter frosker. Innser at er jeg for tiden er ute etter kyssbare frosker, med et håp om at han ikke viser seg å være prins. For det finnes jo et hav av single som bare drømmer om prinsen/prinsessen, og gjerne da altfor fort etter brudd. Rebound er absolutt undervurdert i nyslutt-perioden, men det er liten grunn til å innbille seg at dette handler om kjærleik, det er sex og trøst, så veit du det!
Men speeddatinga da.. For, når en er singel, ihvertfall jeg, så kommer kompiser og venninner på banen og vil koble! Hei, jeg har en kompis som er utrolig vakker og så veldig klok. Han bør du møte! Eller typen Du, skal ikke være med å spise sushi på fredagen da? Jeg, kjærsten og en kompis av oss....
Og jeg er selvsagt ikke vanskelig å be, noe av det aller aller beste (nest etter at jeg slipper kontrollerende og sjalu menn), er å treffe nye folk!
Så da min venninne ville ha meg med på konsert nå i kveld sa jeg ja med en gang. Og så kom det: Kjærsten min skal også være med da, og alle hans kompiser, hihi. Flere av de er skikkelig pene!
Jeg tygget på tanken i ca halvannet sekund før jeg tenkte; Flott! Hvorfor ikke! Det kan jo hende at det finnes en forsk eller to eller no...
Og så kom angsten! Oki, ikke like klamt som kjærstepar med en kompis over et middagsbord, men likefullt lettere opplagt, her er en gjeng med single karer og ei singel dame... Førstemann til mølla eller oi, nå har jeg tre minutter til å gjøre det ene avgjørende førsteinntrykket...
Så med blanda følelser går jeg i kveld på MultiMegaMaxi-dating!
free hit counter script