lørdag, november 05, 2005

Lytt til Xen!!!

HørHør: Du treffer en kar. En riktig så vakker kar. Oppegående, oppmerksom mot deg, flink, spennende - ja, du veit åssen det er når du blir forelska og merker at alt klaffer. Endelig! tenker du. Endelig en som virkelig er på min hylle. Endelig en som gir meg max oppmerksomhet uten at jeg får hetta og løper.

Alle kommer vi med en ryggsekk full av historie. Også din drømmemann har en historie. Og sannsynlig vil han dele noe av historien sin med deg. Sin verson så klart. Og det er her du skal lytte til Xen! Kanskje har nemlig din drømmemann en skikkelig kip X! Du skjønner jo det, for dette er jo den du nå begynner å stole mer og mer på! Men så er det denne Xen da, som lurer i krokene. Til deg forteller han kanskje bare litt, og ikke spesielt hyggelige ting kanskje - og du forstår at dette er en sånn dame av den koko sorten. Du får et inntrykk av, både gjennom det han sier, måten hun er på om dere treffes, og samtaler hun kanskje har med han nå når han har fått seg ny dame, at det er noe riv ruskende galt i hue på dette damemennesket.
Og dette veit vi jo damer...(menn kan bare bytte om på kjønnene) at det finnes utrolig mye gale kvinnfolk i verden! Og du har jo gangsyn nok du, til å se at dette er en av de mer gale....

NEEEEEI!!!!!

Lytt til Xen hans!

Hør hva han sier om henne. Tenk litt over at det faktisk er utrolig kipt av han å snakke sånn om henne til deg. Det er kipt av han å utlevere både henne, hennes liv, og ikke minst sitt eget liv på denne måten. Det er en dårlig kar som snakker dritt om Xen sin til deg!

Skjønn at hun har fått smake de sidene av han som du selv sannsynligvis kommer til å måtte leve med!
Ok, så er hun kanskje ikke helt rasjonell. Kanskje sier hun ting som virkelig sjokkerer deg. Husk bare at du selv ikke var i det forholdet.
Husk at du akkurat nå kun får den meget gode siden av han. Sånn er vi alle laga, at de første månedene, ja kanskje til og med første året gjør vårt ypperste for å tekkes den andre. Hele innledningsfasen i et forhold handler om det å "lure" den andre til å ville ha mer av deg. Og det krever sin innsats det! Men sakte men sikkert, når du begynner å bli såpass trygg på partneren at du tør å ta en skikkelig krangel og veit det ikke vil føre til brudd, ja da begynner du å vise alle dine andre sider.
Ikke noe galt i det. Vi er alle sammensatte og komplekse mennesker, og fortjener virkelig å være i forhold med hele oss. Vær bare klar over at din partners X faktisk har vært sammen hele han, derav reaksjonene. Du kjenner han ikke. Det gjør hun!

Og om/når det blir slutt, vil du komme til å forstå hans X, og kanskje biter du deg i tunga over hvor blind du kunne være!
Min Xs X var ei skikkelig gal koko bananas i hue-dame!
Helt til nå når jeg også er hans X. Hadde jeg stolt litt mer på henne og litt mindre på han ville jeg gått inn i forholdet med mye mindre naivitet, og ikke blitt så dundrende skuffa etterhvert. Jeg innser jo også, når jeg ser hvordan han oppfører seg mot meg, at han må ha opptrått kipt overfor henne den gangen også. It takes to...
Og gjett hvem som er kokodama i hans og hans nye kjærstes liv nå...

1 Comments:

Blogger butleninwasentdead said...

Hoi, her var det mye rart, jeg datt litt av jeg, men så er jeg jo syk nå. Veldig vondt i halsen og susete i huet, så jeg drar og drikker meg full jeg-

7:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script