lørdag, november 05, 2005

Puh!

Det ble en helt hyggelig kveld! Utrolig fin musikk. Traff selvsagt andre venner av meg som det var hyggelig å slå av en prat med.
Venninnes kjærste viste seg å være en skikkelig fin fyr, og det er jo absolutt bra!
Det er litt gambling det der. Du får deg kjærste som du absolutt syns er den fineste du har møtt i ditt liv. Og så har du et par venner eller tyve som ufrivillig helst nå skal like kjærsten din også. I allefall nok til å ville henge med deg når du henger med kjærsten. Samme gjelder jo kjærsten også, han/hun skal, selv om han/hun også har egne venner, møte en hel haug med venner og helst gjøre sitt beste for å like dem/bli likt.
Jeg og denne venninna møttes sånn. Våre menn var bestevenner. Det ble slutt med begge kara, først hennes og så min (ja han har vi jo snakka om før!!), og jeg og venninne ville slettes ikke slippe taket slik vanlig kotyme desverre ofte er.
Venninnes nåværende nyplukkede kjærste er rett og slett en utrolig fin fyr. Nydelig forelska i venninne, og oppegående, passe pratsom, åpen og fin å snakke med.
Og hvorfor har jeg ennå ikke under blogging snakka om meg og menn? Vel, jeg tror jeg er drittlei! Jeg kommer meg liksom ikke inn i siget, finner ingen av dem interesante for tida. Har rett og slett ikke lyst lengre!
free hit counter script