onsdag, november 09, 2005

Stalker del 2

Ok så gjorde jeg det. Jeg svarte på denne mailen fra en ukjent person. En del av meg tror fremdeles at det er Brage eller noe sånt som kødder, men her er progresjonen:
Jeg skriver:
Har du sendt feil?
Han svarer:
Heisann :-) Nei jeg har ikke sendt feil email til.
Har du det fint? Er du singel ? :-) Jeg er nysjerrig på deg.
Hilsen meg *S*

Jeg skriver:
Men hvem er du? Og hvor fikk du meg fra?

Og så langt har jeg ennå ikke fått noe svar.
Men under en samtale med S2, der vi egentlig prøvde å fundere på hvem 2.2 er, så sier han at jeg jo kan google, gå på skattelister og telefonkatalogen og sånn... Og dumme meg, dette har vi jo gjort før (Sjokoladepuddingdama til Bjørnar f.eks), så jeg googlet først. Ingen resultater i grunnen. Derretter var det inn på Telefonkatalogen , og nå litt klokere - det er en kar fra vestkanten...Lettere skeptisk må jeg vedkjenne... Og til slutt skattesøk som er gammalt, siste fra 2002, som ikke viste store inntekta. Her kom også alderen fram og puh, heldigvis ingen gammal kar... litt yngre enn meg, men det er jo denne dama kjent for...hehe...

Så like nyskjerrig og skremt dame ennå. Og det slår meg... dette jo være en sånn nettsjekker, som jeg tidligere har vist skepsis til...
Fortsettelse følger i neste episode av Jakten på stalkeren.

15 Comments:

Blogger Thorongil said...

Det er mannen i ditt liv Dadida! Berre kom igjen, gift deg og etabler deg på vestkanten med ein litt yngre mann. Du vil sikkert bli lykkelig. Og om du tenker at han må vere loco som sender sånne e-poster, så berre glem det. Han er berre forelska!

9:08 a.m.  
Blogger Dadida said...

Hehe, du assa s2... alltid sjarmert av sånne du!

2:33 p.m.  
Blogger Thorongil said...

jepps, eg hadde hoppet rett på og giftet meg eg.

3:00 p.m.  
Blogger Dadida said...

Vel, selv tar jeg ikke usett vare vettu. Og er unektelig skeptisk til chattere!!! Men han har jo både sett bildet mitt, veit hva slags nivå han stiller opp mot (eplekjekk her). Og han har sikkert sjekka ut et par av de 600 treffene på google også!!!

4:41 p.m.  
Blogger Thorongil said...

man finner jo så mangt på nettet, bilder og. Så trenger jo ikkje å bli usett vare.

4:48 p.m.  
Blogger Dadida said...

Pøh! Et statisk bilde og litt tekst sier nada!
Og si at du har sett ei fabelaktig chick på nettet da, offentlig tilgjengelig, kjapp i replikken og med relativt artige og mange treff på google... det betyr også nada. Med mindre du tenner på bilder og tekst...

4:59 p.m.  
Blogger Brage said...

Hvorfor tror du det er jeg som kødder? Jeg skal nå alltid få skylla. Faen!

3:31 p.m.  
Blogger Dadida said...

Høh, etter at jeg prøvde å gi deg skylda Bragefar, så slutta mailene å komme...

6:03 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

9:47 a.m.  
Blogger Thorongil said...

Dadida då, du har jo opptil mange statisk bilder på nettet, og du er både kjapp i replikken og har relativt artige og mange treff på google...
Du svarte jo til forventningene.......

9:52 a.m.  
Blogger Dadida said...

Tja, 880 sist jeg sjekka, par tre bilder kanskje...

11:35 a.m.  
Blogger Thorongil said...

Finner fleire bilder om ein leiter godt, og det gjer ein jo.....

11:36 a.m.  
Blogger Dadida said...

Har ikke prøvd det jeg...

11:40 a.m.  
Blogger Thorongil said...

Berre eg som er Loco?

12:28 p.m.  
Blogger Dadida said...

Mange som er loco, s2!

11:15 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script