søndag, november 13, 2005

Tredagers

Confessiontime!
Jeg har hatt en tredagers! Ingen navn nevnt, men så er det heller ikke noen i kretsen.
Klinings er bra det, men så kommer denne frykten for å bli tulla inn i noe jeg ikke vil tulles inn i da... Må kjøle ned nå. Han virker litt for interesert, og det kan vi ikke ha noe av.

Og forøvrig har jeg blitt helgens midtpunkt et helt annet sted enn der jeg var ;-)
Ganske underlig egentlig, for det er så laaangt unna noe rot i virkeligheten. Ja, vi snakker sjalu dame som tror at jeg sjekker opp kjærsten hennes...
Dame; jeg har snakka med han to ganger i mitt liv, og første gangen var du også der, siste gangen var vi flere rundt et bord.
Jeg sjekker han for det første ikke opp, ikke etter to ganger, opptatte menn som er sjekkbare er noe av det mest usexy jeg vet om, og for det andre; er han sjekkbar så får du ta deg en orntlig runde med han, da er han kanskje ikke noe å spare på, og for det tredje; om jeg sjekker han, så er jo det et kompliment da... Du har i såfall en attraktiv kjærste - vær stolt!

14 Comments:

Blogger Thorongil said...

Kordan er han til å kline då? Ingen dårlig ånde eller andre ulumskheter. Og ellers hadde eg sikkert klart å holde kjeft om det, bortsette frå til Lille frøken, som allerede hadde fått vite.

10:06 a.m.  
Blogger Dadida said...

Hehe, tok som sagt ikke sjansen. men nå; been there, don that.
Og det var ingen dårlig ånde, og gratis fulla hele helgen ;-)

10:38 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Var det nokon i Public enemy, kanskje? ;)

11:10 a.m.  
Blogger Dadida said...

Døh, nettsjekker...
Dadida er ingen groupi da!

11:31 a.m.  
Blogger Thorongil said...

Eg har høyrt noko anna om deg eg Dadida, med så mange kjente mannfolk på listen så kan ein jo lure.....

11:32 a.m.  
Blogger Dadida said...

Døh, jeg plukka dem før de ble kjente da!
Så bare sånn for å være frekk så kan du si at det kan være en investering i egen berømmelse å hooke opp med meg ;-)

12:25 p.m.  
Blogger Thorongil said...

Eg tviler på om dine siste ligg kommer til å bli så berømte, så det holder nok ikkje. Du fisker i feilt vann for tiden......

9:18 a.m.  
Blogger Dadida said...

Pokker og!
Vel, da stikker jeg til det andre vannet med ein gong!

4:02 p.m.  
Blogger butleninwasentdead said...

Frk. Dadida, jeg går gjennom en eksistensiell krise, jeg KJEDER meg så jævlig. Hva skal jeg gjøre? Det eneste som er gøy er å drikke. Faen, døllt, døllt, døllt... Har du noen ideer, jeg trenger et prosjekt. Det har kommet til det punktet hvor jeg ikke engang klarer å hate exen min med noe særlig entusiasme engang. Krise.

6:01 p.m.  
Blogger Dadida said...

Hehe, om det er noen trøst så har jeg også kommet til det punktet hvor jeg nesten ikke orker å hate Xen min, og også det punktet hvor jeg er likegyldig til kipe sms'er. Gidder ikke svare engang lengre.
Kan hende trenger du nye beitemarker... Treffe helt andre folk, henge mer på radiOrakel er jo lurt.
Og så kan det hende at det er lurt med forsett om ikke å drikke så mye da... Langtidseffektene av for mye drikking er mange, men en av de er vel at det også kan bli kjedelig/gjøre andre ting kjedelig...
Ellers så ser jeg at det skjer turbulenser rundt bloggen din... Det trigger vel litt??

11:09 a.m.  
Blogger butleninwasentdead said...

Ja det hjelper på, skal ikke si noe annet. Måtte ta bort innlegg om Hollywoodgutt og Pingponglegning, det var jo kjipt. Du er vel saktens ikke den rette til å be meg drikke mindre, du er vel faktisk hakket verre enn meg.

12:04 p.m.  
Blogger Dadida said...

La oss ikke starte noen duell om hvem som drikker mest. Jeg kliner nok mest for tida ihvertfall ;-)
Du ba om forslag til å komme gjennom din krise, jeg svarte :-)
Og så ser jeg at du blir sensurert i bloggen din ja. Selv stiller jeg meg uforstående til det, jeg leser ironien din, og dette er da tross alt ingen offentlig side, den kan ikke, rent presse-etisk bli satt noe mer ansvarlig enn hvilken som helst privat side. Skulle du da tråkke over lover i form av juridisk sett sjikane e.l så får de det gjelder ta det med politiet da.

10:48 p.m.  
Blogger butleninwasentdead said...

Den måtte nok sensureres i en kort periode, fordi Hollywoodgutt ble stressa over at partiledelsen skulle lese påstander som: Småjentene liker B og B liker dem... Gasskammergreia måtte dessverre også fjernes, selv om jeg personlig syntes den var hylende morsom, men ta det med ro, med engang debatten ikke går på rv lista lenger kommer hele herligheten tilbake.

5:41 p.m.  
Blogger Dadida said...

Om ikke annet BLWD; du har fått mange nye lesere :-)

8:42 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script