tirsdag, desember 06, 2005

Kjedelig jeg?

Tja, jeg er vel kanskje det da. Eller seriøs som jeg velger å kalle meg.
Etter en periode (ok, den var lang) med stadig festing og forbruk av menn (uff, var strengt talt ikke mange, men jeg liker å skryte på meg), har jeg nå gått tilbake til mitt uanstendig kjedelige/streite liv.
Tilbake på jobb, snart ferdigetablert i nye leiligheten, tilbake til å følge opp styreverv og annet, og sannerlig har jeg ikke sagt opp jobb også! Damen trenger noe mer utfordrende å bryne seg på må skjønne! Så med iskald klump i magen og svettepanne sa jeg fra første dag etter halvannen ukes sykemelding at Dadida ikke finner hverken tema eller jobben spennende!
Så der følte jeg at det svingte litt i psyken igjen ja hah!

Ellers kan det meldes at jeg har imponert noen av mine kolleger i dag, ikke de på jobb, men folk i en annen sammenheng som er opptatt av slikt og sånt.
Du veit kanskje hvordan det er når gamle venner kommer i posisjon, være seg politisk, næringsmessig eller kulturellt.
Du kjenner dem like godt og ser ikke helt tittelen men fornavnet.
I dag kom en slik gammel venn inn som den staselig inviterte til møtet, ikranset sitt lille hoff (neida, det er ikke Ari), tok hilserunden og da han kom til meg vanket det go'klemmen, før han satt seg ned og sa; Så hyggelig å se deg Dadida!
Jeg så blikkene til de andre. Og jeg følte spørsmålet om hvorfor han var så hjertelig mot meg ligge i luften. Men det er jo voksne mennnesker må skjønne, så ingen sa noenting.
Og vips var Dadida "viktig" fordi jeg tilfeldigvis kjenner en fyr som ble stor.

5 Comments:

Blogger Anna said...

Det er lov å være kjedelig eller seriøs eller voksen&ansvarlig, kall det hva du vil, men du må snart ha innflyttingsfest!

9:22 a.m.  
Blogger Thorongil said...

Det blir jo innflytningsfest, når du er i det høge Nord. ;-) Dadida forsøker å kapre ligget ditt før deg.

10:01 a.m.  
Blogger Anna said...

Ha ha ha.

11:05 a.m.  
Blogger Dadida said...

DØH s2... dårligste trikset i boka å prøve å sette to bra kvinns opp mot hverandre!!!

4:14 p.m.  
Blogger Dadida said...

Hodet på spikern Buble!

9:44 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script