torsdag, desember 15, 2005

Våkna opp etter julebord...med et slips i veska...

Alltid like morsomt, først forventningene om hva som skal skje... Talene skal innfri, maten skal smake slik at tennene løper løpsk, akkevitten, drikken du egentlig ikke liker, men det drikkes i jula og du syns det smaker nyydelig... Praten går løsere og løsere utover natta...
Vi hadde julebord i går. Noe av det vi elsker kanskje mest er julefargen rød. Den glitrer i kor med alt vi står for.
Julebordet var vakkert. Eneste skår var at pinnekjøttet ikke var stekt, men pytt sann, litt akkevitt kurerer det meste!
Talene var perfekte, det var kanskje bare litt få av dem. Dadida elsker taler! Lange og morsomme taler.
Det ble sent, slik det skal på julebord. Veldig sent. Dadida kom seg selvsagt ikke på jobb i dag, hun observerer at det er flere som ikke gjorde det. Men jeg har fått internett hjemme!!! Og et fint slips... som jeg tror jeg vet hvems er...

Leser igjennom det jeg har skrevet her og innser at dette kanskje ikke er skrivekunstens mester som står bak i dag...

2 Comments:

Blogger Thorongil said...

Eg og hadde eit slips for mykje i dag. Og akevitten skal eg holde meg unna på julaften med familien. Går aldri bra...

6:45 p.m.  
Blogger Dadida said...

Du er hekta s2! Nå er det duket for de store familieskandaler i s2-heimen! S2 i full slosskamp med mor, som hyler til far, som kliner med julenissen... hahaha!!!

9:14 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script