torsdag, januar 12, 2006

Nå er det action igjen i Dadidas liv.
Kompis har gått fra dama. Tok med seg ungen på nyttårsaften, er i full krig med advokater og terapauter.
Jeg er ikke tilhenger av å bare ta med seg ungen og gå, men i noen tilfeller er det rett. Dette er et sånt tilfelle.
På den annen side, jeg innrømmer min "eiendomsrett" til unga mine nå, at dersom jeg hadde gått så hadde jeg tatt dem med.
Og god kompis som jeg er, sitter jeg i timer med kompis. Snakker og råder.
Det er nemlig uansett hva slags folk man har fått unger med, viktig for unga at foreldrene klarer å se barnets behov for begge to. Dette skjønner selvsagt kompis, men når livet bråker med deg så kan det være lett å tråkke feil.
Her kommer selvutnevnt samlivsekspert Dadida inn!
Utover dette består min arbeidsledige tilværelse i, nå som alle søknader om penger for arbeidsledige aleineforsørgere, å bake! Poden har bursdag og det skal bakes! Og Dadida underdriver ikke! Nydelig trelags sjokoladekake med marsipanlokk. Marsipan er laget fra grunnen av!
Deilig 18-ringers kransekake, også her har hun laget deigen fra grunnen av. Og det tar faktisk flere dager!
Oi hvilket liv!
free hit counter script