mandag, juli 03, 2006

Im leaving!

Bilen, unga, Dadida og andre herligheter reiser!
Kattene blir passa av Fru Toska. Fru Toska kommer til å passe godt på dem. Hun mener nemlig at Dadida driver tvangsslanking av kattene, fordi de ikke får mat hver annen time, slik hennes katter får. Ja, Dadida er i likhet med Fru Toska, "kattedamer". Jeg praktiserer tøff kjærlighet, disiplin og rangordning. Ut om morran etter fór, inn om kvelden til fór, litt kos, ut igjen.
Hun har to pusurvarianter som ligger dovne og mette hele døgnet. Vi får bare håpe ei uke med dama ikke ødelegger dem helt.
Etter ferieuke med unga skal dem vekk. Begge to!
Da skal jeg fader meg til himmelen. For aleineforeldre er det en drøm å kunne våkne, dusje, drikke kaffe og gå. Når arbeidsdagen begynner har ei gjennomsnittlig aleinemor jobba i halvannen time først.
Og når arbeidstiden er slutt, kan jeg velge å jobbe overtid for å bli ferdig! Og så kan jeg kanskje gå på kino, eller i en park, eller ta en pils. Ei gjennomsnittlig aleinemor med tenåringer i huset jobber i 6 timer etter arbeidstiden er over.
Men i mellomtiden skal vi meske oss i 28 grader i skyggen. Sol, bad og kulturelle opplevelser, og se frem til neste uke når dem slår seg vrange!
free hit counter script