onsdag, september 06, 2006

Pilleøl...


Dette brevet har i dag gått ut til Ringnes:
Jeg satt hjemme en kveld sammen med en venn og drakk Ringnes pils. Det var relativt mørkt i rommet, men da jeg nesten hadde drukket opp flasken, oppdaget jeg at det var noe rart oppe ved flaskehalsen. Jeg så nøyere etter, og så at det er plastikk som det har vært en pille i!
Dette var selvsagt meget opprørende, jeg ble redd for at jeg hadde fått i meg noe. Det gikk bra, jeg antar at forrige "eier" av flasken hadde brukt den som søppelkasse etter å ha spist pille. Plasten henger nemlig fast der dere kan se den avbildet (det er litt dårlige bilder, jeg har flasken hjemme).
MEN, dette er jo slett ikke til deres fordel. Jeg kjøper ikke ringnes lenger, fikk meg en real støkk. Så jeg lurer litt på hva dere tenker om dette...


Hva tycks folkens? Årsforbruk av øl? 50 000 kroner?

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Yuuuuck!

9:32 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Ka klager du etter?
Du fekk sikkert meir rus enn du betalte for!

9:35 p.m.  
Blogger Brage said...

Hehey! Dette burde jo være nok til å tyne dem for i hvert fall ei kasse. Jeg hadde krevd det, ass!

3:39 p.m.  
Blogger Brage said...

Faen heller, la oss vite åssen det går! Hvis du faktisk får noe kan jeg alltids oppdrive noe pilleplast jeg og...

3:40 p.m.  
Blogger Britt M. said...

hehehe. Hvis du får 50.000 (kanskje litt urealistisk) eller en kasse pils eller lignende kompensasjon, tror jeg Ringnes muligens får en del fabrikerte pilleflasker... Jeg har, som brage, allerede begynt å spare!

11:57 p.m.  
Blogger Dadida said...

Vel, jeg har ennå ikke hørt noe, så jeg vurderer å bruke mine journalistbekjente til å lage en sak utav dette. Utrolig hva de kan finne på å gi meg dersom de aner at det blir en lite forbrukersak her...
Og den sitter helt fast! Flaskene blir jo kokt, og denne ser ut å ha blitt smeltet fast i flaskehalsen.

2:11 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script