tirsdag, september 05, 2006

Betroelsen

Så veldig smigrende! En venn fortalte en hemmelighet. Ikke av typen; "jeg klina med ei som har kjærste", det er å anse som sladder. En orntli hemmelighet.
Det hele foregikk på msn, rart med tekst forresten, virker på mange måter tryggere kan det se ut til.
Se følgende fine utdrag, Venn har nå sagt hemmelighet en gang, Dadida skjønner tydeligvis ikke helt hva hemmeligheten gikk ut på:

Venn says: (6:04:40 PM)
surprise surpriser lissom

Dadida says: (6:05:24 PM)
... hva sa du egentlig nå??? du må skrive det en gang til på en annen måte tror jeg. har litt tungt for det jeg


Venn says: (6:05:56 PM)
nerdy-pop =) jeg sa at (hemmeligheten)

Dadida says: (6:06:23 PM)
ah.

...Her forstås det brått hva hemmeligheten besto i, (har faktisk litt tungt for det)...

Dadida says: (6:06:44 PM)
ah. da er jeg med.


Venn says: (6:07:13 PM)
bare noen venner vet det


Venn says: (6:08:01 PM)
og det tar det jo litt tid før en finner ut av hvem man kommer til å henge med videre


...Må jo bli smigra av den, det antydes at Dadida skal henges videre med...

Venn says: (6:08:06 PM)
og hvem man føler man er på nett med


...Ja, den må man jo smigres av...

Venn says: (6:08:21 PM)
så da flagger jeg det ikke med en gang til alle


...Nå er det sånn at betroelser skal en ta realt vare på, og ispedd slike hyggeligheter; Jeg digger deg!....

5 Comments:

Blogger Lady K...!!! said...

I WAS TRYING TO READ IN SWEDISH, 'CAUSE IS SWEDISH RIGHT? AND IT'S IMPOSSIBLE..
Anyways, nice blog..

10:48 p.m.  
Blogger Dadida said...

Ja Kayser, den er lei den. Forsto ikke din spanske side heller :)

11:38 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Aktiv besøkende på WC, jaja, greit å være ærlig om sånt fra starten av ..

12:39 a.m.  
Blogger Brage said...

Jeg mener ganske bestemt å kunne lese norsk, men skjønte ikke så mye av denne posten allikavel.

3:20 p.m.  
Blogger Dadida said...

Fortell meg noe som er nytt'a Bragefar...
;)

6:24 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script