søndag, august 20, 2006

Katta er ute av sekken.

Om dere ikke husker dilemmaet fra i Mars, jeg rota med en kompis av snilleXen min, vi hadde kvaler.
Jeg henger mye med denne xen, og har nesten røpet det en million ganger. Og selv om jeg og rotingsen ble enige om egentlig ikke å si noe, så gjorde jeg det likkavel i går.
Xen min bare lo og mente at vi burde bli sammen. Han var veldig sjarmert over at vi hadde tenkt så mye på han oppi dette.
Men så fikk jeg real dårlig samvittighet da, overfor denne karen, jeg lovte jo ikke å si noe... Så vi, min x og jeg, har blitt enige om følgende;
Jeg tekster fyren, sier at jeg må snakke med han om noe, møter han og sier at jeg har tenkt å fortelle det.
Da kan han velge om han;
*Får fullstendig hetta og ber meg innstendig om å la være, og da vil min x late som ingenting en stund.
*Melde at han helst vil si det først, da later min x som at han ikke har hørt det før.
*Sier at ok, jeg syns det er kipt, men der er bedre at en av oss sier det.

Så jeg tekstet han:
Hei "Kurt", Håper du har det bra.:) Jeg trenger å prate med deg. Meld forslag til tid og sted.
Nå venter jeg på svar... Både min x og jeg er like spente.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har i alle fall en ganske oppegående ex, heldige jenta:)

12:06 a.m.  
Blogger Dadida said...

Ja, den skal han ha!
Han snakka svært varmt om at jeg var gått over "foreldelsesfristen" nå, så han mente fritt fram for både venner og meg ;)

12:37 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Så det betyr egentlig at han er drithypp på en av dine venninner, eller allerede har rota seg borti en eller annen venninne som han kan fortelle om seinere en gang da ;)

2:51 p.m.  
Blogger Dadida said...

Hehe, åpenheten og mangelen på eierskap går selvsagt begge veier! Jeg vet med sikkerhet om to jeg ;) som han selv har fortalt om.

5:32 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script