mandag, juli 24, 2006

Uheldig sex

Jeg sto på badet forrige dagen, tørka kroppen etter spyling da jeg oppdaget blod. Jeg skjønte ikke helt hvor det kom fra, og det var mye blod.
Setter fjeset mot speilet og oppdager at det er et bittebittebittelite nålspisstørrelsessår på nesa. Det blødde massivt fra det bittelille såret.
Da kom jeg til å tenke på en historie en venn fortalte. Hun kan selv tilkjennegi seg om hun vil :)
Hun hadde sex, ganske hyggelig sex etter hva jeg har forstått, og brått oppdager hun mengder med blod.
-Au, tenker hun, men jeg skulle da vitterlig ikke ha mensen nå.
Karen oppdager også blodet og trekker seg litt tilbake. Ut av penis står en blodsprut som ikke ligner grisen.
Det er vistnok ikke helt skjeldent, det handler vist om trang forhud.
Vi skråla og lo av denne historien her en kveld. Da kan en kompis, som også kan tilkjennegi seg om han vil, melde at det har skjedd han hele 7 ganger! Han er nå opperert, så problemet er vekke. Han sa også at selv de minste sår kan blø kraftig, og er vi klar over hvor stort trykk det er i en erigert penis.
Jeg må passe på å spre dette til mannebarnet og hans venner kjenner jeg, så er dem forberedt.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hehe...
Ja du må advare poden. Det er få ting så skjellsettende som første gangen man står på knærne med et fossblødende lem i hånda og lurer på om man har ødelagt seg helt.
Til informasjon kan altså trang forhud godt byttes ut med trang pike og en overdose ungdommelig entusiasme for å pule allikevel.
Og... Jeg er ikke operert. Ting bare grodde sammen til slutt.

Se der! Neimen om jeg hadde trodd jeg skulle skrive om tissen min på nett i dag, men sånn kan det altså gå.

-m

6:24 p.m.  
Blogger Dadida said...

M, du er hærrlig ærrlig!

8:23 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Regn meg som tilkjennegitt:D

Det blei jo bare bedre av at dette var første gangen vi var til køys sammen -- litt av en førstegangsopplevelse ...! Men det blei mange hyggelige (og ublodige) stunder ved seinere anledninger:)

(Sist jeg snakka med kameraten hadde han fremdeles den samme madrassen med en diiiger blodflekk på. Det blir utrulig mye blodsøl ut av det.)

8:51 a.m.  
Blogger Anna said...

Oh my god!
Her kommer man inn på en venneblogg, og så får man jammen intime historie om andre bekjente. Ja ja. Ville bare bekjenne at jeg er tilbake i byen og klar for fyll og faenskap! Nå drar deiten en måned til gokk (jeg har fått lov til å passe pusen hennes!)så la meg dele spriten og entusiasmen min med dere!

3:16 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hun har katt og sprit ... Lille frøken, kan du bruke en ny venn? :)

3:28 p.m.  
Blogger torerling said...

Ting gror sammen til slutt. Og i fylla gjorde det ikke vondt heller. Det var bare helt absurd med blod over alt, som i en ordentlig splatterfilm! Håndavtrykk i blod på kvinnens kropp. Du milde!

2:21 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script