torsdag, juli 13, 2006

Da du kom inn i mitt liv

Det er enkelte møter i livet som står igjen som høydare. Jeg tror at dersom man skulle finne på å finne Jesus i sitt hjerte, som noen hevder å gjøre, så tror jeg det er sånn det føles. Som da jeg møtte han for første gang.
Han var av den mer spennende sorten. Sprudlende. Selvgjort er velgjort og det smakte aldeles fortreffelig!
I mange år var vi adskilt. Det var stjålne blikk og memorylane. Irritasjon og svoring. Han ble aldri min.
Helt til jeg fant han igjen! Det skjedde i forrige uke. Lykken var stor da jeg så han stå der. I børsta stål. Lokkende.
Jeg måtte ha han. Og slik ble det.

Nå er han min

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Er det heilt sunt å ha et sånt forhold til brusmaskina si? :D

1:37 p.m.  
Blogger Dadida said...

Du er bare misunnerlig du Tiram!

2:30 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg kommer på besøk til deg neste veke for å drikke brus altså!
Og ellers hyggelig samvær....

6:24 p.m.  
Blogger Dadida said...

Du er alltid velkommen S2!

7:22 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Veit akkurat hvordan du har det gitt *sukk* - har en tidlig 80-modell i nydelig hvit og oransje plast sånn som denne men med oransje istedenfor sort seee så fiiiin - kunne gått rett inn i 2001 - men lager de gasspatroner som passer lengre? nope. Noe sjangs for å fylle opp de gamle patronene? neh - så nå står den der og ser fiiiiiin ut men ikke så mye mer *sukksukk*

1:23 a.m.  
Blogger Dadida said...

Oi, du har ekte du! Eller, den orginale. Min er vel kanskje mer ekte all den tid den gir meg kullsyreholdig vann og evt kliss ;)

6:32 p.m.  
Anonymous Anonym said...

den gode gamle sorten ja :), men funksjonell kan jeg nok ikke skryte på meg, så om ikke annet så har du den mest nyttige av dem :)
Men jeg har en annen gigantisk oransje sak med stort håndtak til å lage pomfrits (legg merke til den offisielle, gamle gatekjøkken-stavemåten der) - en helt vanvittig sak hvis eneste oppgave i livet er å kunne lage potetstrimler av poteter - den er nesten 1/3 kubikkmeter i omfang, tar opp masse plass på kjøkkenbenken, og lager bare potetstrimler, den slår til og med fonduesett i ubrukelighet :)

10:22 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Keep up the good work. thnx!
»

8:32 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

7:46 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script