fredag, juli 14, 2006

Stranda

I går, ganske trist dag for Dadida. For det første ble det nada utav barnefriuka, det ene barnet vekke, det andre barnets søster og dertil far flytta brått inn. Og denne faren har tilogmed kjøpt seg en tannbørste som står på fast plass på Dadidabadet...
Barnefriuka har med andre ord gått fra å skulle være uten barn til et eget barn, xen og xens nye barn.
Men tilbake til i går. Jeg ville på stranda, og tekster glad rundt til et stort utvalg venner. Hva skjedde? Jo, s1 svarer at han vil være med. Ingen andre! S1 skal bare et eller annet først. Etter langt om lenge prøver jeg å ringe den eneste vennen som ville bli med - han tar den ikke.
Ta et hint da Dadida. Du har ingen venner.
Om kvelden, møter masse venner, er klar for å få meg noe, møter en som også er klar, men så har jeg xen med meg... så jeg tar med meg xen da, og går fra oppleggings.
Vi går til nytt sted, her var det sannelig enda en mulig oppleggings, men det er fremdeles denne xen.
Jeg er derfor klar for å gå hjem. Hva skjer? Jo; xen hooker opp med dame.
Så da går Dadida hjem, til eget barn og til xens barn! I kveld skal dem vekk! Alle tre!
OI, glemte en viktig detalj fra i går
Før jeg dro til massevennertreff ble jeg invitert opp til penenaboen! Drakk vin og greier. Fader, nå angrer jeg på at jeg ikke bare ble der!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bade nå? :)

1:50 p.m.  
Blogger Dadida said...

Se der ja. Dadida har en venn!

7:30 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

7:59 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

10:00 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script