mandag, august 28, 2006

Ligge med exens kompis del 3 eller noe sånt.

Noen poster nedenfor her er dillemaet beskrevet.
Og det gikk en uke, han svarte ikke på sms'n.
Vi andre, dvs jeg og exen, diskuterte og tenkte, diskuterte og tenkte. Snakket sammen om greia og var overraska over at han ikke svarte.
Ja, faktisk litt småsure.
Men i dag da (dvs søndag), sånn rett etter legevakta og krykkeinnførsel ringer han! Der Dadida sitter med ex og ex's datter.
Dadida hinker ut på kjøkkenet, forteller at det er nå lukket kjøkkendør, den exen/kompisen det gjelder sitter i stuen.
Dadida sier; Det gjelder han, jeg tror kanskje vi skal si det.
Han sier: Eh, nei, kan vi ikke, som jeg har kommet fram til, bare holde det helt hemmelig?
Dadida sier(og du veit, dette er planlagt) at; Jo, egentlig enig, men jeg henger så mye med han for tida, og jeg har typ nestenrøpa det så veldig mange ganger, så jeg tenker at, det er kanskje bedre å fortelle det enn at det på en eller annen måte blir røpa. Så, kan vi ta en kaffe? For jeg syns vi skal finne ut av hvordan vi løser det...
Da er han så søt! Og, eller kanskje fordi jeg er lett sjarmerbar, sier han: Kaffe med deg, det er hyggelig uansett..
Vi lander på dag og jeg halter tilbake til stua og min x.
Som smiler bredt.

Fortsettelse følger!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jajaja, det er godt han ikke kjenner til sladreveggen din her da ihvertfall :) men tenk om han faktisk har snakka om det med kompisen sin, eh snille-ex'en din, eh, surr nå, uansett, snakka me'n, og driver og styrer i den andre enden med akkurat det sammen ... tenk om DET du ;)

9:24 p.m.  
Blogger Dadida said...

Hehe, da blir det jo enda mer drama å blogge om da grabben ;-)

3:16 p.m.  
Anonymous Anonym said...

drama er bra, nesten bedre enn battlestar galactica :)

4:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script