torsdag, august 31, 2006

Heit lærer

Vi har sett han vandre rundt på campus. Vi syns han var heit, Frk S og jeg.
Og i dag skulle vi få møte han. I grupperom. Vi gleda oss! Heite menn, heite lærere, ingen dum ting.
Men det var helt til vi så skjorta hans. Turnoff nr 1.
Og så kom turnoff nr 2, da han åpna kjeften og blottla en overpedagogisk stemme ikledd en stemme med luft (sånn lett hviskende)
Nr 3 var det kunn Frk S som så. Det var i pausen hun sa det.
Da vi kom inn igjen hadde jeg tenkt å se etter, men jeg glemte det igjen.
Han har en pupp oppunder armen, den andre nesten på magen!!! Helt sant! (selv om jeg egentlig bare må stole på det årvåkne blikket til Frk S her.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ikke så heit, altså. Men åssen i alle dager går det an å ha sånne pupper, da?

11:11 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Og hva var det med skjorta hans, forresten? :)

11:12 p.m.  
Blogger Dadida said...

I følge kildene går det vist fint an å ha slike pupper... Jeg har ikke sett dem ennå, og den skjorta... en sånn fotballskjorte kjøpt på et turistmarked i syden kanskje...

5:40 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script