onsdag, januar 10, 2007

Den nakne sannheten

1. Jeg er egentlig ganske sjenert =R
(sånn når det kommer til stykket og det handler om ting innafor intimsirkelen, selv om den ikke er så svær)

2. Jeg har faktisk vært i Strømstad på skjærtorsdag mange før, og syns egentlig det er litt stas. =F
(nei, det har jeg ikke, og jeg haaata det på ekte og ordntli)

3. Jeg har et inderlig hat ovenfor Joline, låta til Dolly Parton =R
(please dont take my man, just cause you can.... Fuck det'a. Er han tagbar, så vil jeg ikke ha han! Makan til forsøk på å bygge ned damer på...)

4. Jeg har stemt Venstre ved valg =R
(Jupp. Ung pike, leste programmene, Venstre var de eneste som skrev om å ruste opp indre Oslo øst)

5. Jeg digger å se trasj på tv. =R
(Blir så mye seriøst ellers (ja, tro det eller ei), så tv er avkobling!)

Tiram vant!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Go me! :)

7:12 p.m.  
Blogger Brage said...

Har du stemt Venstre, jente!? Det mest reaksjonære gubbepartiet i hele Norge? Det er det værste jeg har hørt!

11:51 a.m.  
Blogger Dadida said...

Jeg veit, Bragefar! Men fremfor å ha likene liggende inni skapet, og med den faren det innebærer at de kan ramle ut, så tar jeg dem ut selv og legger dem i syrebad!

Men jeg landa jo veldig riktig, så det betyr jo at det er håp for andre også :D

12:38 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Dadidum dadida, jeg stemte RV om det er noen trøst. ;)

Artig lesning. Bloggen din mener jeg.

11:31 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script