tirsdag, januar 02, 2007

Godt nytt år!

Ah, det var deilig. Vekk med 2006.

2006 var ikke såå ille da. Ble enda eldre, fikk enda mer avstand til ting. Møtte nye folk, fikk nye venner, opplevde nye ting, fikk mange grunner til å bli glad og fornøyd med livet slik det har blitt.

Likevel er det noe med å passere dette tidspunktet, hilse på et nytt år... det er ikke klisje faktisk, det kjennes veldig sjelsettende.

Nye og blanke ark, nye muligheter.

Mitt forsett? Ja, det har jeg tenkt lenge på.
Jeg skal senke garden en smule, sånn når det kommer til karer. Jeg skal rett og slett bli mindre kynisk og fordomsfull. Slutte å playe. Bli snill

Liten ekstrahilsen til 2006: Fikk så veldig fine jul og nyttårshilsner av personer som har vært/blitt viktige i 2006. Det var et nuss i nakken osv, og de var stilet direkte og ikke masseproduserte.
Takk til 2006 som gav meg O og C og E.

Etiketter: , , , , , , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jammen, hvis du skal bli snill pike og holde på det løftet der så forsvinner jo all moroa, og bokmanuskriptet mitt går i dass og hele greia - ingen norsk versjon av synne og bridget jones da nei gitt

1:42 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script