mandag, januar 29, 2007

Den vakre kompisen hans

Den gangen oppdaget jeg veldig raskt at jeg hadde bomma. Blant kompisene klarte jeg ikke å velge den peneste og mest sympatiske, menmen, det var bare noen måneder.

Det hender jeg ser dem, både firemånedersen og den vakre kompisen hans. I går møtte jeg den vakre kompisen.
Uff og uff...
Full og glad...

Litt sånn klønete hint om vi kanskje skulle spise frokost sammen, men damen var fem timer for sein til skolen allerede (!) så det var bare å stresse til trikken. Vi utvekslet telefonnummer, mest ment som en høflig greie fra min side, men det var sannelig lurt:

Par timer senere tikker melding inn: "Hej! Jag glömde min plånbok hemma hos dig. Kan du se efter när du kommer hem?" Ja, han er svensk.

Fy fader så godt han slapp å spørre kompisen sin om nummeret mitt!

(Ja, jeg fant den og jeg teksta og sa det, men han har ikke sagt noe om at han vil ha den tilbake, dvs når og hvor overlevering skal skje...)

Etiketter: , ,

1 Comments:

Blogger Brage said...

Hmmm, du bør få deg en Statcounter, Dadida. Du har jo så kommentarer på postene dine at man sannelig kan undres om du har noen lesere...

12:46 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

free hit counter script